Har dere byttet til vinterdekk enda?

• Trådstarter Trådstarter LilleS
  • Opprettet Opprettet
Ja jeg gjorde det for 2 uker siden.
Bor i Nord-Trøndelag.
Mildt og fint her, men greit å være (dritt-)føre var.

Bytte over til piggdekk for en uke siden.
Fortsatt fint og mildt her i Rogaland...Men mannen er på sjøen, og vi har bratt og svingete bakke opp hit vi bor...
Jeg vil være best mulig skodd ; )

ja for nesten en mnd siden. sogn og fjordane

Ja det er en del uker siden, bor i Østfold og bytta når det var 2-3 minus om morran for en stund siden..i tilfelle det skulle være is osv når vi kjørte om morran.

Nei, har "helårsdekk" eller hva det nå heter, de er værtfall bedre enn vinterdekkene vi har. Har parkert bilen og bruker den kun til nødstilfeller siden den burde vært på reparasjon

Ja, for ett par uker siden. Bor i nordnorge :)

Nå hadde jeg tenkt å kommentere med "Kødder du? Selvfølgelig har vi bytta, bytta for en mnd siden - HVERTFALL" Men så kom jeg på at det er andre regler der sørpå. Vi bor i Tromsø.

Bor på østlandet, men bytta i starten av oktober.
Selv om det er rundt ti pluss nå, så var det snøfall her første oktoberhelgen.
I tillegg skulle vi over fjellet til tr.heim andre helgen i oktober, og der var det hvitt ved siden av veien.

Nei, men lurer på å få det gjort i helga :)

Bor i Østfold og her er det mildt om dagen, men kjedelig å våkne til snøfyk om må avgårde på tidligvakt med sommerdekk :)

Ja, bytta for ei uke siden. Piggfritt da. Men hadde ikke vært nødvendig enda. Skulle være føre var nå, pleier alltid å vente til snøen har kommet..

Back
Topp