Har dere bytta til sportsdel på vogna?

Er det mange av dere som har byttet til sportsdel nå? Jenta mi blir 6 mnd den 15., og jeg synes at hun snart er klar for å se litt mer av verden. Jeg har TFK som kan legges så godt som flat..
 
Vi byttet til sportsdelen (Mountain buggy) da hun var 4 mnd allerede. Hun tok situps i bagdelen og var veldig utålmodig. Ble veldig mye enklere å trille tur når hun fikk komme opp og se :)
 
Har byttet vi også å nå sover han som en drøm i vogna uten å ligge å sparke i kanten:)
 
Har byttet i enkelte situasjoner, bruker sportsdelen på sentre og slikt der hun kan og vil kikke, og bagdelen når jeg triller for at hun skal sove :happy:
 
Tok ut softbaggen i romjula, så nå bruker mini sportsvogndelen og dunpose
 
Kjøpte da hun fylte 5 mnd men brukte ikke før et par uker senere. Hun sover uansett om det er liggedel eller sportsdel derfor vi ventet med å bruke sportsdel. Nå er liggedelen pensjonert for godt da hun er for lang for den. Og hun har begynt å være mer våken på trilletur og får med seg omgivelsen.
 
Bytta til sportsdelen i dag, har Buggaboo Buffalo. spent på å prøve den i morgen:) Kunne brukt bagdelen lenger, men tenkte det var greit å bytte nå. Hun er 7 måneder snart.
 
Back
Topp