Har dere blitt spådd??

Fru. Tomter

Glad i forumet
Sånn type hvor mange barn skal du få osv?

Ei på jobben til svigermor driver med ulltråd-og-ring-over-håndleddet-spåing, og hun "fant" først snuppa, så at vi får tvillinger.... Dvs at jeg vistnok skal få tvillinger nå... Hun spådde flere på arb plassen der oxo, og det stemte jo med alle de andre, barn de har fra før da vel og merke, så jeg må si jeg er spent til ord.UL altså.... ;) Hehe... Først skulle det komme en gutt, så kom jenta... :)

Men alle barn er velkommne her i gården altså..

Oi, så spennende!!! Og så må du vente helt til ordinær ul med å finne ut sannheten!!! Jeg har aldri blitt spådd nei.... Husk og oppdater oss med denne historien når du har vært på ordinær ul!!! :)

Jeg har testet det med ringen, og jeg kan få den til å bevege seg slik som jeg vil selv om jeg holder hånden helt i ro. Stemte kun med eldste her. Er kanskje noe annet hvis andre gjør det. Jeg har blitt spådd med de to yngste (altså den i magen), men nr tre, så var det vel 50/50 hva det kom til å bli. Nå sier de to som har spådd meg, gutt, og det tror jeg selv også, så får se. 

Sånt er spennende. Har blitt spådd for lenge siden til at jeg skulle få en gutt og tvilling jenter, så det er spennende å se. Har en gutt fra før så vi får se om det skjuler seg tvillinger i magen nå. Tviler på det siden vi ikke har tvillinger i nær slekt. Har søskenbarn på farsiden som er to egget, men ingen nærmere enn det.

Spennende :)

Jeg har aldri blitt spådd nei, og tror i grunnen ikke på det heller ;) men det er min mening ;)

Hehe. Synes slikt er litt gøy selv om jeg ikke ser på det som spesielt vitenskapelig. 
Så må si meg enige med de her som ikke tror på det, men å gjøre det for gøy!? Hva har man å tape? :-D Du får holde oss oppdatert etter ul. Da kommer fasiten Ü

Back
Topp