Har dere blitt lurt i dag? :)

caracara

Forumet er livet
Jeg har ikke, har ikke snakka med noen andre enn samboeren [8D] Sett noen dårlige på FB, á la single/in a relationship [8D]

Vi har besøk av Søstern no i påska.
Ho var ute på byen i går, og eg veit at ho da blir VELDIG dårlig dagen derpå[:)]

Så når ho sto opp klokka 13.30, hadde vi dekka litt pålegg på bordet. Ho spurte "ojj.. har dokke venta med å spise på meg??"

Eg satt i sofan og såg litt sur ut og sa "Ja.. sukk.. vi hadde laga egg og bacon også, men det blei jo helt kaldt så vi kasta de, no er vi rimelig sultne.. sukk"

Ho blei veldig lei seg og begynte å unnskylde seg med at eg viste jo at ho måtte sove leenge dagen derpå.. hehe.. Ho var så lei seg, og eg fikk så vondt av ho at det var godt å kunne si "aprilsnar!!"

Nei ingen har prøvd å lura meg[:)] Men eg vurderte å skrive at eg var gravid på fjesboko[8D][8D][8D] 

nei

jaaaa.. en kollega skrev på fb att han skulle bli pappa! jg blei jo såååå glad.. men neidag, blei lurt gått der[:-]

ikke blitt lurt gitt :)

ingen som har lurt meg [:)]

Ikke blitt lurt og har ikke lurt noen............ enda[8D]
Har kjørt 2 timer for å komme t min hjembygd i dag. En vei. Har feira 2 bursdager.. Eller rettere sagt så bei ho på 18 feira, mens ho på 64 bei gratulert[;)]
Godt å kom heim igjen. Nu ska e finn me litt mat, så bi da å finn senga. Ole lukkeøye kom tidlig på besøk t meg i dag...[&:]

Back
Topp