Har dere blødd etter sex?

Amalie

Kjærleik
Heisann jenter! Håpedemoen av dere svarer.. Er skikkelig bekymret!
Jeg er nå 30 +3 og har aldri blødd eller hatt noen problemer under sex. MEN i dag, begynte jeg å blø etter sex og jeg fikk helt panikk.. Er det normalt? Skal jeg ringe jordmor? Jeg er førstegangsfødene så jeg vet ikke hva som er normalt.. Setter pris på svar!!!

Hvor mye blødde det? Litt blod er helt normalt!

Jeg blødde litt, ikke sånn at det fosset liksom.. men jeg blør litt enda. Jeg hev nedpå med isbiter og spiste litt mat og det er no hvertfall bevegelser i magen! :-) men er fremdeles redd, burde jeg gå å sjekke det?

Så lenge det kun er litt, og gir seg innen rimelig tid tror jeg ikke du trenger å bekymre deg! Men det koster jo ikke å ta en telefon til jordmor og høre. Hun kan nok fort avgjøre om det er noe som bør sjekkes nærmere opp. Bedre med en telefon for mye, enn en gang for lite!

Du har nok bare sprengt et blodkar. Har gjort det med både nr en og to. Blør litt og hos med kunne det blø litt/ brun utflod i nesten et døgn etter. Ikke uvanlig det:) og ikke farlig:) det skal lite til:)

Jeg fikk blødning etter sex for noen uker siden. Men det var såpass mye at jeg satt med blod i begge henda og måtte gå med bind i 1 uke.. Ringte føden og fikk beskjed om at det var normalt og kunne lett skje. Men jordmor ville ha meg inn til kontroll dagen etter bare for å dobbeltsjekke at alt var bra :)
Hun sa også at det var bra jeg ringte, for hun anbefalte alltid en kontroll ved blødning
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp