Har dere besvimt?

sjøhest

Glad i forumet
Det ser ut som jeg har et lite problem med dette. Besvimte på flyplassen i forje uke, og idag tidlig mens jeg stod i dusjen var jeg SÅ nærme å falle om igjen. Måtte bare springe ut av dusjen selv om jeg ikke var ferdig og legge meg på et håndkle i sofaen. Begynte å se stjerner og alt. Ganske skummelt, siden jeg har alene hjemme og alt. Har dere opplevd noe sånt?

Har ikkje gått så langt at eg har besvimt, men har vert veeldig nær et par ganger...
Skjer viss eg står lenge i ro, nåke som ofte skjer siden eg er frisør....[&:]

Det er vel blodtrykksfall som gjør det?
Svigerinna mi blei tidlig sykemeldt pga dette!

Jeg vet ikke helt? Målte nettopp blodtrykk hos legen og da var det fint, men det går vel opp og ned sikkert...

Tror nok det gjør det, sånn litt ettersom[8D]

Jeg holdt på og besvime i går. Resultatet var at jeg ble liggende og kaste opp en stund etterpå[:'(]. 

mhm jeg har svimt av, og hatt en del nesten avsvimninger.
dette er pga jernanemien min og det at meg og mat = ikke gode venner.

Har skjedd meg en gang, da jeg reiste meg fort opp fra sittende til stående. Men er ikke plaget av svimmelhet eller noe....enda. *bank i bordet*

Ja, jeg blir veldig fort svimmel hvis jeg reiser meg raskt opp. Da er det rett før jeg faller i bakken. Det skjer mye rart med kroppen når vi er gravide så det er helt normalt[:)]

Har ikkje besvimt enno, men har vært veldig nærme. Spesielt når matinntaket var veldig lavt. Men sliter fremdeles viss eg blir stående i ro, blir veldig kvalm og då, så prøver å unngå det.

Jeg svimmler veldig mye!!
Besvimte sist jeg gikk gravid, men har ikke gjort det denne gangen, men må sitte meg ned mange ganger om dagen pga svimmling...
Iriterende, hvis jeg husker riktig fra sist så hadde jeg det mest i begynnelsen, så det gir vel seg litt etter hvert[;)]

Jeg besvimer sjelden, men jeg har veldig lavt blodtrykk og har alltid hatt det, nå etter jeg ble gravid får jeg kjempe ekle blodtrykksfall stadig vekk så jeg bare venter på den dagen jeg går i bakken[&:]

Back
Topp