har dere bestilt lege time?

anette torunn

Glad i forumet
har dere vært oss lege og fått helsekortet å tatt blodprøver?
jeg har ikke tenkte eg skulle bestille time når eg e ca 8 uker på vei.

Ringte når jeg fikk positiv test. Kan jo være noe booka hos legen.. Så 7november fikk jeg time. Da er jeg 10uker. Går vel mer opp for meg da at det er et liv i magen:) blir så spennende tiden fremover:))

har fått legetime i midten av november. er rundt 9 uker på vei

Jeg ringte idag og fikk time 25. november!! Da er jeg 9+4 uker på vei..
Gleder meg masse!!

Skal dere forresten ha med samboeren/kjæresten?? Er dette normalt?

Har ikke bestilt time enda. venter litt til tror jeg :)

Jeg har bestilt:) er 5+5 når jeg skal ditt, også går jeg under risikosvangerskap så jeg må være tidlig ute:)

Jeg skal til legen i dag, men vet ikke om det blir tatt blodprøve og at jeg får helsekort.

Jeg skal be om henvisning til KK,siden det er et risikosvangerskap.

Nei, det har eg ikkje.. Skal til lege i dag. Men det er av andre grunnar.. Men det blir vel kanskje gjort alikevel då..

Jeg har bestilt legetime til midten av November. Men jeg skal på en tidlig UL uka før - og da får vi bekreftet hvor langt jeg er på vei. Lege tar ikke inn før uke 12, så mulig jeg må utsette den tima litt. Sambo blir med på alt :) Han gleder seg stort. Blir så utrolig å få se den lille :)

Ja, skal neste uke når jeg er 6+6 på vei. Skal på tidlig UL når jeg er 12+3. :-)

Nei, ikke enda. Var hos legen for to uker siden pga noe annet, så jeg nevnte at jeg er gravid. Da sa han at første kontroll var mellom uke 8 og 12, så blir vel en gang mellom der. Hadde rundt uke 11 sist gang. Her får vi time på dagen uansett årsak, så er ingen hast med å bestille time.

Back
Topp