Har dere bestillt/kjøpt/fått i hus vogn ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere kjøpt/bestillt eller fått vognen i hus ?'

Hvilket merke/modell endte dere opp på ?

Vi har en 2010 emmaljunga combi ;-)
Kjempe fornøyd med den, kun understellet jeg har litt problemer med. Foretrekker classic understell, men har ett sportsunderstell :-)

Også har vi fått kjøpt søskenvogn med en mykbag, til jeg skal ha med både storebror og gullet i magen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjøpt brukt på finn.no og den står innerst i boden!

Sent from my iPhone using BV Forum

Emmaljunga mondial de Luxe, Paris 2015 <3 gleeeder meg til den er i hus, skal hente den nå i slutten av August <3 :D er såååå deilig å tenke på at istede for å bruke pengene på snus så blir de brukt på denne vogna, har spart hver eneste krone så jeg kan stolt si at jeg har kjøpt denne vogna HELT alene :D ImageUploadedByBV Forum1407759339.111172.jpg

Har en 2012 Emmaljunga City Cross fra storebror, men har kjøpt en brukt bag siden vi bare hadde sportsdelen på den :)

Nydelig var den vogna, thea92 :-D
Heldigvis så hadde vi vogn, ellers hadde jeg ikke greid å bestemme meg for vogn denne gangen :-P

Vogna er kjøpt og komt i hus! TFK Joggster Twist ble det på oss. Gleder oss til å gå mange fine turer med lille skatten oppi den ;)

Har Emmaljunga Edge Duo fra første :) Skal bruke den :) Så har jeg Quinny Zapp reisetrille, understellet kan brukes til å feste bilsete på

Ble en brukt MB Urban Jungle her :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Har fått ei emmaljunga edge duo, i dark grey i hus ♡

Har bestilt babyjogger city elite, med deluxe pram. Tror jeg kommer til å bli superfornøyd:) :)

Vi skal ha Emmaljunga city cross. Men har ikke bestemt oss for farge ennå. Vi skal flytte om ca. 6 uker så venter en stund til med å kjøpe vogn. vil ha 2015 modell. ;)

Back
Topp