Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi hadde bestemt Louise for vi var sikre på jente.. Men så sa de på ul at det ble gutt.. [8|] Hehe.. Jeg har falt veldig for Jakob jeg da.. Men vi må vel tenke enda mer på det.. Er ikke sikkert han passer til å hete Jakob når han kommer ut.. [:D]
har ikke bestemt noe, men vurderer veldig sterkt Johanna eller August (vi venter med å se om det er gutt eller jente til h*n kommer ut).. Johanna er oldemoren til mannen min, og August er omskriving av Gustav som er bestefaren til mannen min (kusina hans "stjal" Gustav da hun fikk en sønn i høst).
Skal kanskje ha Emilie etter johanna (det er min oldemor)
Har fått bekreftet to ganger at det blir nok en jente på oss denne gangen også!
Våre to døtre heter Marielle (eldste) og Izabella (yngste), og den lille i magen skal
hete Charlotte![:D]
Hadde besluttet meg for Laura. Var sikker på jente. Men så var det en gutt. Vi har landet på Gustav nå. Men vi får lige se hvad barnet ser ut som når det kommer ut[:)]...
hei Renate18, nei, hvorfor skulle han bli mobba???? Det er jo et kjempefint navn da!!!
Her går det i Mia Spohia, eller Maila Sophia, og hvis det blir gutt så har jeg veldig lyst på Niklas, men det vil ikke mannen, så foreløpig kan vi bare bli enige om Noah....Men ting kan jo endres underveis!![;)]
Er nesten helt sikkre vi, Ingrid, etter min oldemor. Dersom det alikevel kommer en gutt tror jeg det blir Nikolai etter sambos oldefar (han bare vet det ikke selv enda[;)][:D])
Legen på UL sa d var nesten sikkert at det blir en gut, så då blir d mest sannsynli EIRIK.. Men he no ikke bestemt oss heilt, kan no hende d dokka opp et navn vi kjeme til å like enda bedre... Å skulle d dokke opp ei jente, he ej kjempe lyst å kalle ho for Martine!!
Vi har kommet frem til at, hvis det er ei jente der inne, som jormora på UL trudde, så er blir det lilla, WILMA [:D] Hvis det likevel skulle bli en gutt, så blir det lille, LINUS [:D] (etter min farfars pappa) Ska på 3D den 12 juni, å da får kanskje vite helt sikkert vem som gjemmer seg der inne!
Jeg er ny her. Syntes det hørtes moro ut å være en plass der andre er kommet sånn ca. like langt som meg. Gøy å kunne sammenlikne litt [;)]
Tror navnelista mi inneholder over 40 navn
Blir ikke lett å velge, men vi har funnet ut at når vi vet kjønnet så skal vi skrive ei liste hver og sammenlikne. Og så må vi bare velge blant de vi forhåpentligvis har felles