Har dere bestemt navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Denne jenta kommer til å hete lillesøster... vi blir ikke enige :( litt stresset over det kjenner jeg :P

Denne jenta kommer til å hete lillesøster... vi blir ikke enige :( litt stresset over det kjenner jeg :P

Hahahaha, d er så ufattelig godt å høre [emoji23] vi blir heller ikke enige [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] bølla funker i 6 mnd etter fødsel tror jeg... [emoji23]

Vi (les: jeg) bestemte navnet på jenta da vi ventet forrige. Men siden det ble gutt sist fikk pappan velge navnet da, så nå var det min tur, hehe.

Hun skal hete Hailey:)

Tror jentenavnet er klart, men blir det gutt er jeg litt usikker... Pappaen bestemte seg for lenge siden, men har ikke klart å venne meg til det enda

Denne jenta kommer til å hete lillesøster... vi blir ikke enige :( litt stresset over det kjenner jeg :p

Er lillesøster her også :p

Lillebror hadde ikke navn før han var 6 uker, da måtte vi velge siden han skulle døpes når han var 8 uker :p

Blir nok kaldt lillebror en stund... Storesøsterene ønsker at han skal hete Theodor!

Har bestemt navn ja. ;)
Theo

Har endelig bestemt navn! [emoji2] Men venter til gutten er født før vi er 100% og besteforeldre skal få vite navnet først før resten av familie og venner, slik som sist.

Tror vi har landet på Caspian dersom det blir gutt og Sofie dersom det blir jente ☺️

Lurer på om det er Nora.. plukkes det som er på topp?? Hjelpes, lurer på om "lillesøster" er et navn.. [emoji23]

Men Nora er jo bare såååå fint da!!!! [emoji3][emoji3][emoji3] d var ikke d værste å få [emoji23] d var på min liste lenge, helt til en nær venninne døpte ungen sin d [emoji23]

Back
Topp