Har dere bestemt navn?

Soskenjakten

Elsker forumet
Vi har kommet til enighet etter vi fant ut kjønnet! Tror jeg ?:S Men vi holder det hemmelig frem til fødsel for alle slik som sist<3

Har dere funnet navn allerede? :)

Nei, vi har begge noen forslag, men blir liksom ikke enige. Han liker ikke jentenavnet jeg har falt for, og guttenavnet vi har hatt i backup i årevis som også er oppkalling, tviholder han på selv om søskenbarnet hans har kalt sin gutt for det samme, og jeg føler det er "tatt". Så vi stresser ikke med den situsjonen, er litt fastlåst. Men tenker vi skal holdr det hemmelig uansett, vi vet jo ikke kjønn heller.

Jada :) det var klar tale fra pappaen. Han skulle ha det navne vi hadde klart til storebror vis han ble jente ;)

Så godt som bestemt ja :) men venter til han er født med å bestemme det 100%, må liksom se om han passer navnet :p

Har begynt å lage liste over de navnene vi kommer over som begge synes er fine, men den endelige avgjørelsen blir vel ikke tatt før nærmere fødsel. Kanskje står vi igjen med et par favoritter og så ser vi hva som passer best når ungen er trykket ut ;)

Hvis kjønnet stemmer så har vi kanskje funnet et navn :)

Vi har ikke snakka om det etter oul egentlig. Syns det er greit å vente en stund til før vi bestemmer oss :)

Ikke bestemt enda, og vi blir ikke enige. Vi liker samme type navn, men har ikke funnet noe som begge kicker på likevel. Med storesøster fant vi det med en gang etter OUL, ingen tvil da. Hvorfor kunne det ikke vært like enkelt denne gang?:yuck:

Ikke bestemt enda, og vi blir ikke enige. Vi liker samme type navn, men har ikke funnet noe som begge kicker på likevel. Med storesøster fant vi det med en gang etter OUL, ingen tvil da. Hvorfor kunne det ikke vært like enkelt denne gang?:yuck:
Vi var heller ikke helt enig denne gang, men plutselig snudde begge og vi fant et som begge liker <3

Hehe, nei, er nok lenge til det er på plass :p Har såvidt begynt på en liste som forhåpentligvis blir mindre og mindre nærmere termin, så blir sikkert navnet bestemt etter fødsel :)

Har egentlig akkurat startet på listen vår - og den vokser litt enda....
Jeg skifter favoritt omtrent hver dag, men det er de samme som ligger på topp :)

Har nesten ikke pratet om det. Har et jeg liker, men mannen synes det er for vanlig. Kommer til å holde det for oss selv til etter fødsel uansett :)

Overhodet ikke, men håper å få det klart før fødsel som med de tre andre. Må begynne å kalle minus noe mer personlig for meg selv snart...

Synes det er veldig vanskelig. Sist gang het gutten vår Lillegutt i tre uker før vi bestemte oss. Jente denne gangen, men like vanskelig. Er nok for kresen... Har noen forslag men ingen navn som "klikker".

Vi er ganske enige om jentenavn, men guttenavn sliter begge ned.. Vi kan sitte å se på TV og komme over et navn der, også tygger vi litt på det. Enten kastes det, eller så havner det på en liste over navn vi liker. Men navn er ikke bestemt, og tror ikke det blir bestemt direkte etter oul heller. Vi vil ha noen alternativer klare, for det er jo ikke sikkert babyen passer det ene navnet man har pekt ut.. :)

Back
Topp