Har dere bestemt navn??

Iris987

Betatt av forumet
Jeg har "bestemt" meg flere ganger jeg, og nå er jeg ikke sikker igjen :) hehe..

Har dere fast bestemt navn på babyen?? :)

Går og sier navnet for meg selv og ser hvordan det blir, snakker med samboer og bruker navnet til tider i stede for baby, jenta osv... Så nå ser det ut som vi kommer til og skifte fra det vi hadde tenkt :)

Har ikke bestemt enda nei :-)
en dag føler jeg for der ene, mens neste dag føler jeg for det andre :-p
kommer så ann på dagsformen :-p

Her er navnet bestemt. Hu blir oppkalt etter tanten sin som døde når hu var 1.5 år gammel. Pluss ett ekstra navn. Så hu skal hete Marit Elida.

Jeg hadde også lyst på Elida, men det likte ikke samboer, hehe :) Så da må vi finne noe som begge liker også :)
Ikke bare, bare..

Nei, vi har ikke bestemt navn enda. Vi har begynt på hver vår liste, men vi har ikke funnet noe begge liker enda.

Vi skal ha to navn, ett nordisk og ett spansk

Har ingen aning. Her må navnet kunne uttales på samme måte på både norsk og tysk. Sliter me uttalen på prinsen sitt navn på forskjellige språk og dialekter. så denne skal ha et navn som er bankers uttale på ;) så får me se ka me blir enige om...

Nope.. Ikke vet vi kjønn, og ikke har vi navn. Suprise, suprise i August :P Neida, vi finner nok ut av det innen den tid. Vi har et par navn på begge kjønn som vi går å smaker litt på... Men det dukker alltid opp nye, fine navn :p

Vi var sikre på at vesla var gutt, så vi hadde ikke tenkt såå mye på jentenavn.. Så hun fikk navnet først etter fødsel. Det gikk finfint det også ;)

Vet ikke kjønn, men greide ikke å bestemme oss sist heller før på sykehuset :-) må liksom se de først jeg da.

Har alltid sagt at jeg skal ha ei jente som heter Maria, det sa vi i sist svangerskap og, men svigerinna mi som er 3 mnd før meg i løypa nå sier hele tiden "hvis det hadde vært jente så hadde det blitt Maria" så da blir det teit av oss å bruke det navnet føler jeg, selv om vi sa det forrige gang, for det er det jo ingen som husker :-/

Her står det mellom 2 navn enten Theodor eller Oscar. Mannen vil ha Oscar, eg vil ha Theodor, men sia eg bestemte sist gang, så regner eg med at det blir Oscar:-) Få se hva som passer når han kommer:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ja, her ble det bestemt på oul da vi fikk vite at det er jente. Hun blir oppkaldt etter meg og en tippoldemor på min side :)

Nja, vi har ikke bestemt oss helt enda men William står øverst på lista, og tror jeg begynner å få med mannen også:) ellers liker jeg Oscar også:)

Nei, har ikke bestemt oss for navn enda. Går å "tygger" på to-tre navn, men er veldig usikre... At det skal være sååå vanskelig med nr tre! Med Første og andremann var det relativt enkelt og kjappt gjort å finne navn, som itillegg begge elsket.

Har ikke bestemt oss for noe, vi vet heller ikke om det er en gutt eller ei jente. Det eneste vi har bestemt oss for er å ha 2 navn til babyen, så det blir slik som gutten vår. Mannen min og jeg har også 2 navn.

Her har vi tre navn som det står i mellom. Et jeg liker best og et samboer liker best, siste liker begge :) Hehe så får vi se hva det blir tilslutt :-)

Vi har ikke bestemt navn enda, synes det er så vanskelig. Spesielt når vi ikke vet kjønn :)

Lillegutt skal nok hete Christian. Ikke så trendy, men etter broren til mannen min - som betyr veldig mye for mannen min. Det er i orden for meg:) Jeg liker navn som fungerer på flere språk, og det gjør det absolutt, og det passer med jentenes navn. De skal forøvrig kalle lillegutt for Kriss i følge storesøster. Etter Erik og Kriss ;)

Vi har bestemt navn, men usikre på om vi skal ha et mellomnavn i tillegg. (Og om ultralyd viser seg å være feil og det er en gutt så aner jeg ikke...)

Back
Topp