Har dere bestemt navn?

Livets små under

Forelsket i forumet
(Svar på det som passer best)

Vi har ikke bestemt noe enda (ikke vært på UL) men har en liste over alternativer for begge kjønn

Hadde egentlig et guttenavn klart (Er sikker på at det er en liten gutt der inne i magen!), men snakka nettopp med bestevenninna mi om navn og hun vil ha det samme som meg... Og hun føder når som helst.. Litt irriterende da det er utrolig vanskelig med guttenavn!!
 emoticon

Lanikai skrev:
Hadde egentlig et guttenavn klart (Er sikker på at det er en liten gutt der inne i magen!), men snakka nettopp med bestevenninna mi om navn og hun vil ha det samme som meg... Og hun føder når som helst.. Litt irriterende da det er utrolig vanskelig med guttenavn!!
 emoticon

Ja, det er kjempevanskelig.
Hvilket navn ville du egentlig ha da?

Synes Liam er utrolig fint og passer gaske bra med Imre som jeg har fra før!

Synes det er sååå vanskelig med navn...Spesielt guttenavn..Og vi skal ikke vite hva vi får så vi bør jo tenke på begge deler:P Jeg syns Melvin er så utrolig fint...Men, mannen NEKTER fullstendig....Jeg vil ha et litt uvanlig navn, samtidig som det er fint..Er åpen for forslag folkens, om noen sitter og ruger på noen fine guttenavn!

Vi har det, men må få svigermor på bedre tanker dessverre også min svigerinne vil nok ikke like navnet ettersom det er navnet til hennes svigermor som hun regelrett hater, vi viste ikke dette før enn igår så får da se da. 

Men det er ikke lett med navn, og har ikke mange å velge mellom heller ettersom det skal være uten R, lett å uttale, fungere på både arabisk og norsk + at det må være muslimsk navn og vil ha en god betydning av navnet, sukk

Var sikker på at det var ein gutt i magen og då var navnet klart. Men det viste på ultralyden at det var ei lita jente og då blei alt litt vanskligere. Me og må ha et navn som går på arabisk og norsk, gutte navnet var jo klart og det blir Gabriel om det kommer ein gutt, men om det kommer ei jente så blir det vanskligere.
Kansje Lisa siden begge sine oldemødre hette Elisabeth og det er litt rart siden eg er fra Norge og han fra Palestina :)

jeg har hatt ett jentenavn i tankene i flere år, men faren setter seg totalt på bakbeina.
Så jeg får se etter vi har vært på UL om jeg må legge til mye kvinnelist :) 

Lanikai skrev:

Ja, Liam er kjempefint :)

Jubbu85 skrev:
Synes det er sååå vanskelig med navn...Spesielt guttenavn..Og vi skal ikke vite hva vi får så vi bør jo tenke på begge deler:P Jeg syns Melvin er så utrolig fint...Men, mannen NEKTER fullstendig....Jeg vil ha et litt uvanlig navn, samtidig som det er fint..Er åpen for forslag folkens, om noen sitter og ruger på noen fine guttenavn!

Hva med Alvin da, ligner jo litt :) Kanskje mannen vil det!? :)

Nei, vi har ikke tenkt på det. Venter til etter ul i morgen. Da gjør vi nok som sist; lager oss hver vår liste med favorittnavn og sammenligner etterpå. Forrige gang hadde vi ett likt navn på lista begge to, og det heter lillegutt.

Livets små under skrev:

Jubbu85 skrev:

Hva med Alvin da, ligner jo litt :) Kanskje mannen vil det!? :)

Jeg har prøvd både Alvin og Albin gitt...Men, nei..Han sier alle navnet minner han kun om tegneseriefigurer..Noe som forsåvidt stemmer med Alvin(og gjengen) hehe...Huff, skal ikke være lett:)

Vi har et jentenavn vi liker godt begge to - det fant vi sammen før vi i det hele tatt hadde begynt å tenke på å få barn. Ebba <3 Så det kan nok hende det blir det. Nå vet vi jo at vi får jente, så vi kan konsentrere oss om jentenavn ihvertfall. Hadde vi fått gutt, hadde vi slitt mer.

Vi liker også Ylva da.. Så vi får se. :) Kommer nok på flere fine navn ettersom tida går.. :) Jeg har jo mange navn jeg syns er superfine da, men det er greit å være enige! Med gutten vår var vi litt uenige egentlig, men etter mye bearbeiding fra min side, så likte han også navnet, og vi bestemte oss til slutt for det. Denne gangen kan han få det siste ordet. :)

Har ingen aning egentlig. Hverken jente eller gutte navn.
Jeg har egentlig et guttenavn jeg liker, men det heter halvbroren til samboer.
Så jeg vet ikke om det er helt aktuelt egentlig.
Vi kommer vel til å starte navnjakten etter ul.

Både Ebba og Ylva er kjempefine navn, men liker Ylva best jeg da

LykkeligMamma83 skrev:
Vi har et jentenavn vi liker godt begge to - det fant vi sammen før vi i det hele tatt hadde begynt å tenke på å få barn. Ebba <3 Så det kan nok hende det blir det. Nå vet vi jo at vi får jente, så vi kan konsentrere oss om jentenavn ihvertfall. Hadde vi fått gutt, hadde vi slitt mer.

Vi liker også Ylva da.. Så vi får se. :) Kommer nok på flere fine navn ettersom tida går.. :) Jeg har jo mange navn jeg syns er superfine da, men det er greit å være enige! Med gutten vår var vi litt uenige egentlig, men etter mye bearbeiding fra min side, så likte han også navnet, og vi bestemte oss til slutt for det. Denne gangen kan han få det siste ordet. :)

Har en liste på 4-5 navn på begge kjønn. Flest fine jentenavn syns jeg og der det eventuelt vil bli vanskeligst å bestemme seg. Burde nesten hatt firlinger ;)

Livets små under skrev:

Lanikai skrev:

Ja, Liam er kjempefint :)

Så dumt at venninen din ville ha det navnet da:( Ellers må jeg jo si meg enig i at Liam er nydelig:) Min heter Liam Oliver, men vi sier bare Liam... Jeg tenker litt på Noah, men det er jo mye brukt da..Men det begynner Liam og å bli..Ellers begynner jeg å få sansen for oscar ((mannen vil ha, men jeg nekta sist..)

Back
Topp