Livets små under
Forelsket i forumet
(Svar på det som passer best)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde egentlig et guttenavn klart (Er sikker på at det er en liten gutt der inne i magen!), men snakka nettopp med bestevenninna mi om navn og hun vil ha det samme som meg... Og hun føder når som helst.. Litt irriterende da det er utrolig vanskelig med guttenavn!!Lanikai skrev:
![]()
Synes Liam er utrolig fint og passer gaske bra med Imre som jeg har fra før!Lanikai skrev:
Synes det er sååå vanskelig med navn...Spesielt guttenavn..Og vi skal ikke vite hva vi får så vi bør jo tenke på begge deler:P Jeg syns Melvin er så utrolig fint...Men, mannen NEKTER fullstendig....Jeg vil ha et litt uvanlig navn, samtidig som det er fint..Er åpen for forslag folkens, om noen sitter og ruger på noen fine guttenavn!Jubbu85 skrev:
Livets små under skrev:
Synes det er sååå vanskelig med navn...Spesielt guttenavn..Og vi skal ikke vite hva vi får så vi bør jo tenke på begge deler:P Jeg syns Melvin er så utrolig fint...Men, mannen NEKTER fullstendig....Jeg vil ha et litt uvanlig navn, samtidig som det er fint..Er åpen for forslag folkens, om noen sitter og ruger på noen fine guttenavn!Jubbu85 skrev:
Hva med Alvin da, ligner jo litt :) Kanskje mannen vil det!? :)
Vi har et jentenavn vi liker godt begge to - det fant vi sammen før vi i det hele tatt hadde begynt å tenke på å få barn. Ebba <3 Så det kan nok hende det blir det. Nå vet vi jo at vi får jente, så vi kan konsentrere oss om jentenavn ihvertfall. Hadde vi fått gutt, hadde vi slitt mer.LykkeligMamma83 skrev:
Vi liker også Ylva da.. Så vi får se. :) Kommer nok på flere fine navn ettersom tida går.. :) Jeg har jo mange navn jeg syns er superfine da, men det er greit å være enige! Med gutten vår var vi litt uenige egentlig, men etter mye bearbeiding fra min side, så likte han også navnet, og vi bestemte oss til slutt for det. Denne gangen kan han få det siste ordet. :)
Livets små under skrev:
Synes Liam er utrolig fint og passer gaske bra med Imre som jeg har fra før!Lanikai skrev:
Ja, Liam er kjempefint :)