Har dere bestemt navn?

IngiManathingi

Gift med forumet
Vi har to jentenavn vi står mellom, men det skal vi nok klare å velge mellom.
Guttenavn, derimot... Det er ett navn jeg liker supergodt, men det er ikke mannen min spesielt interessert i. Det er flere guttenavn vi begge liker, men ingen jeg får noen spesiell følelse for. Så skjønner ikke hvordan vi skal klare å finne et guttenavn vi begge vil ha...

Dere da?

Vi hadde 1 guttenavn og 1 jentenavn da jeg var gravid sist, som vi var enig om.
Lillegutt fikk jo da guttenavnet, og da gjenstår jentenavnet, som vi kaaanskje får brukt for nå[:D]
Men vi skal nok utover diskutere oss frem til et guttenavn oxo, så vi har en av hver denne gangen og.

(vi har mellomnavn av besteforeldra våres... ikke sånne rare da.. men var så heldige at min farfar og hans mormor hadde noen fine mellomnavn vi likte og vi ville gjerne ha familiære).[:)]

Så kjekt å kalle babyen opp da, føler ikke det er så mange som gjør det lenger.
Vi liker Emma og Kristina (blir isåfall kalt opp etter barndomsvenninna mi som døde av kreft da hun var 19). Guttenavnet jeg liker er Felix, men det er ikke veldig populært her enda... men vi får se hva jeg kan overbevise han om etterhvert=)

ORIGINAL: Lykkepia

Hva står det mellom da ? [:D]
Jentenavnet er Minna Sofie ( oppkaller etter mormoren min ) og Guttenavnet er Cato ( oppkaller etter bestefaren til samboern ) . Jeg er ikke så glad i Cato navnet , men samboern ønsker veldig masse å oppkalle etter dettemennesket ettersom han aldri har møtt han og han har hørt mye godt om han.

Minna Sofie var forresten et kjempefint navn=)
Våre barn får to etternavn så synes det blir nok med et fornavn, har selv hatt fire navn og det blir laaaaangt! 

Ja, vi har bestemt oss for guttenavn, men sliiiiiter masse med jentenavn.. Den kommer til å bli veldig vanskelig.. hehe[8D]

aaaaaner ikke... Venter til jeg veit kjønn, om vi får vite det da... min sambo er helt håpløs når det gjelder navnevalg.. Sist tok vi nærmest saks, pose og stein to dager før jeg fødte... hehe.. [:-]

Guttenavn har vi klart. jentenavn har vi ikke snakket så mye om. jeg har ett jeg liker godt, men sambo var ikke så gira på det da....

Guttenavn har vi klart, Mathias. Jentenavn har vi flere alternativer, Amalie liker vi begge godt. Men jeg elsker navnet Josefine, synes det er så fint - det vil ikke ut av hodet mitt![;)]

Nei, vi utsetter det til etter ul. Lettere å konsentrere seg om enten gutt eller jentenavn.

vi har jentenavn helt klart, d blir Edel etter farmoren min, om d blir gutt blir d enten Anders el Adrian etter faren hans :)

nei gurimalla litt tidlig enda gitt

jentenavn blir nok emilie, guttenavn er vi absolutt ikke enige om! Så gidder ikke å tenke på noe guttenavn før det eventuelt er en i magen min :D

Guttenavn hadde vi bestemt før jeg ble gravid, men jente navn har vi diskutert mye, men tror vi endelig har kommet til en enighet. Å jeg er veldig på at jeg ikke vil ha et "vanlig" navn som "alle" hater. Mange fine navn her [:D]

Ja, vi har hatt nevn klar siden prinsen vår kom. Så det er forsatt de to vi liker

Her er det bestemt at det blir spanske navn på barna våres [:)] Vi har jo allerede David Marcèl, men før vi visste hva det ble så hadde jeg et jentenavn klart også: Evelyn Isabèl[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Håper at hvis dette er en jente så passer hun til navnet sitt, og får vi en gutt så aner jeg ikke [:-][:-][:-] [:D][:D][:D]

Ja[:D] har hatt både gutte og jentenavn klart ei god stund. Hvis det blir gutt blir det Mathias Èndre og hvis det blir jente blir det Leah [;)] får bare håpe navnet passer til ungen da [8D]

Back
Topp