Har dere bestemt dere for navn?

Har dere bestemt dere for navn?

  • Ja, vi har bestemt oss

    Votes: 20 35,1%
  • Nei, vi har ikke bestemt oss

    Votes: 24 42,1%
  • Vi har bestemt oss for noen få alternativer

    Votes: 13 22,8%

  • Antall som har svart
    57
Med førstemann så hadde vi jentenavn klart før OUL og det ble jente, da den var i boks tidlig. Med lillebroren hadde vi 3-4 navn på lista, men ble aldri helt komfortable med de. Han fikk navn et par dager etter fødsel, oppkalt etter en skuespiller som mannen s han lignet på når han ble født. Hadde aldri trodd det skulle bli det, for vi var innom det tidlig i prosessen, men så slapp det liksom ikke taket når mannen sa det når gutten kom ut :p
Nå er det bittelille søster i magen og vi aner ikke hva vi skal gå for. Vi liker vidt forskjellige navn og finner ingen som begge liker og er komfortable med. Hun ender vel sikker bare opp med å hete vesla, siden jeg stort sett kaller henne vesla i magen :hilarious:
 
Nå tror jeg kanskje vi har bestemt oss! Er det navnet jeg har tenkt på hele tiden, men synes det er vanskelig å si at vi har bestemt oss. BF har brukt det navnet en liten stund når han snakker om babyen og nå skal jeg prøve og øve på å bruke navnet for å se hvordan det føles:joyful:
 
Nå tror jeg kanskje vi har bestemt oss! Er det navnet jeg har tenkt på hele tiden, men synes det er vanskelig å si at vi har bestemt oss. BF har brukt det navnet en liten stund når han snakker om babyen og nå skal jeg prøve og øve på å bruke navnet for å se hvordan det føles:joyful:
Samme her. Jeg har villet navnet hele veien, men også vært åpen for andre. Med mini var det helt klart fra før vi visste at det var en gutt :p men med lillesøster har det ikke vært like klart. Men vi er ganske enige, og har begynt å kalle henne ved det navnet når vi bare er oss foreldre (mini sier sine første ord, og vi vil ikke at svigermor skal vite navnet før hun er ute)
 
Vi har hele tiden vært sikker på navnet hans har tilogmed kjøpt smokkesnor med navnet hans på, men nå er det forandret og han har fått nytt navn, litt av grunnen er at en i klassen til vår eldste heter det, hører navnet hver dag, og han minste vår har også en i klassen og kompis med det navnet, så er rett å slett lei av navnet allerede og det høre det hele tiden hjemme fra før..
 
Vi har hele tiden vært sikker på navnet hans har tilogmed kjøpt smokkesnor med navnet hans på, men nå er det forandret og han har fått nytt navn, litt av grunnen er at en i klassen til vår eldste heter det, hører navnet hver dag, og han minste vår har også en i klassen og kompis med det navnet, så er rett å slett lei av navnet allerede og det høre det hele tiden hjemme fra før..

Så kjedelig når det blir sånn! Håper dere er fornøyde med det nye navnet dere har valgt :love7
 
Vi bestemte oss ganske tidlig etter at vi fikk vite kjønn. ❤️ Føler meg veldig fornøyd med navnevalget, men er åpen for at det kan endre seg når hun blir født. ☺️
 
Vi har ikke diskutert noe enda :confused: han bar vert mer offshore en hjemme nor jeg har gått gravid denne gangen! Han har vert ute i 6 uker nå. Og ska være hjemme in2 før han skal ut igjen i 4 :hungover:
Så håper vi får diskutert litt :)
 
Back
Topp