Har dere bestemt dere for navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har dere bestemt dere for navn eller venter dere til babyen er født?
Og til dere som har bestemt dere, har dere fortalt det til noen andre, eller holder dere det hemmelig til babyen er født?

Har dere bestemt dere for navn eller venter dere til babyen er født?
Og til dere som har bestemt dere, har dere fortalt det til noen andre, eller holder dere det hemmelig til babyen er født?

Vi har bestemt oss, og jeg synes det gikk skremmende fort, egentlig!

Fra jeg skrev ut en liste med mine 5 favoritter til mannen hadde bestemt seg for ett av dem tok det bare et par dager (han var litt skeptisk til navnet først, men da jeg påpekte at navnet kom fra en veldig kjent historisk person, ble han umiddelbart overbevist). Og fra der gikk det bare noen timer før han hadde informert sine egne foreldre. Min nærmeste familie fikk vite hvilket navn vi planlegger rundt uke 24-25 engang.

Forrige gang rakk vi knapt å ha navnet klart til fødsel.

Vi har bestemt oss, og jeg synes det gikk skremmende fort, egentlig!

Fra jeg skrev ut en liste med mine 5 favoritter til mannen hadde bestemt seg for ett av dem tok det bare et par dager (han var litt skeptisk til navnet først, men da jeg påpekte at navnet kom fra en veldig kjent historisk person, ble han umiddelbart overbevist). Og fra der gikk det bare noen timer før han hadde informert sine egne foreldre. Min nærmeste familie fikk vite hvilket navn vi planlegger rundt uke 24-25 engang.

Forrige gang rakk vi knapt å ha navnet klart til fødsel.
Herlig når det går så fort. Jeg laget også liste og ga til samboeren. Ble enig vi og :D

Tror det står i mellom to navn. Oppkalt etter barnets farmor eller oldemor. Ikke noe som er bestemt enda. Har sagt hva vi tenker når noen spør da. Men om vi bestemmer oss blir vi nok å vente til etter fødsel med å si hvilket navn det ble.

Vi har bestemt oss for navn, og fortalt det. Vi kaller han alle for navnet sitt nå:) Synes det er veldig fint:Heartblue

Ikke bestemt navn enda, bestemmer nok på sykehuset som med de to første, og har tenkt litt på forhånd selvfølgelig [emoji5]

Har ikke bestemt navn. Har noen forslag, men av en eller annen grunn liker vi å se bebis først. Så blir nok bestemt når prinsen er kommet på utsiden. Har en grei følelse av at foreldre og storesøstre over hodet ikke blir enige hvertfall :hilarious::hilarious::hilarious:

Her er det bestemt for lengst, og er «allmenn» kjent. Ble bare sånn. Jeg har elsket navnet lenge. Samboeren har egentlig hatt et annet navn som «must» hvis han noen gang fikk gutt, men innså før vi begynte å prate seriøst at det var litt for vanlig. Tror «mitt» navn bare vokste på han, og vips, så var det begges favoritt og når UL viste gutt, så var det liksom bare bestemt uten videre diskusjon. [emoji23]

Back
Topp