Har dere bestemt dere for navn?

Tror det [emoji5]
 
Vi har laget en liste, men er ganske usikre enda. Vi har planer om å sette oss ned med boken 10 001 navn og se der før vi begynner å luke ut:bookworm:
 
Her er det bestemt ja og vært det en god stund. Han har smokkesnorr og stokke stol som er gravert med navnet hans, så litt dumt om det ikke skulle passe nå :p
 
Her er det bestemt og vedtatt:) er kun vi, bonus, bonus sin mor og stefar og besteforeldrene som vet navnet:) Bonus er dritfornærma fordi han likte et annet navn, og har de siste 15 ukene spurt gjentatte ganger hvorfor det blir det navnet og ikke det som begynner på F.. Min mor og stefar har bestilt ørten navnesmokker og et barnevognsskilt med navnet på, og jeg har bestilt to kosekluter med navnet til lille:) så her kan ikke ungen hete noe annet, med mindre vi plutselig får motsatt kjønn;)
 
Haha, vurderte Vetle også, men da blir han vel en plugg [emoji23]
Jeg vet min er stor allerede:) I alle fall lang og stort hode. Tykkelse vet jeg ikke.
 
Bestemte oss under prøvingen og føles foreløpig rett :)
 
Vi bestemte oss for en god stund siden, og navnet er offentliggjort (det skjedde når ungene fikk vite det - de forteller jo videre uten filter:hilarious:) :) Håper det føles like riktig når han er på utsiden :)
 
Ser ut til at et av navnene jeg hadde på min liste, liker barnefar overraskende godt. Så da blir sikkert ene jenta hetende det:)
Det andre blir sikkert litt mer diskusjon om.
 
Pappaen har «bestemt» seg for et navn, men jeg er ikke enig. Så får vi se da..
 
Vi har bestemt oss for navn, men vi vet ikke om det kommer en Apollo eller Juno. Har ikke sagt det til noen da vi vet vi kommer til å få reaksjoner på navnene. Så kanskje de er enklere å akseptere når han eller hun kommer [emoji4]
 
Vil ikke røpe navnet for andre enn besteforeldrene før fødselen. Vi har snakket om så mange navn, og nå når navnet er i boks vil vi ha det hemmelig i tilfelle vi ombestemmer oss [emoji28]
 
Nope. Ikke enda [emoji33] Spent på om vi i det hele tatt klarer å lande noe før mini kommer... hadde trodd det skulle vært lettere, men dette er skikkelig vanskelig. Er mange fine navn, men så er mange også tatt av venner og familie så det gjør det mer komplisert. Men plutselig dukke det vel opp noe [emoji4]
 
Back
Topp