Har dere bestemt dere for navn?

Vi prøvde hardt å finne navn en periode etter oul. Lagde hver vår liste, men ingen av oss har et spesielt navn vi brenner for, så det stoppa helt opp. Treåringen derimot er brennsikker på at lillebror heter Magnus [emoji23] Aner ikke hvor han tar det fra, men det kunne fort vært et navn fra Paw Patrol, så det er kanskje ikke det verste forslaget. (Vi liker navnet altså, men det passer ikke å bruke det pga venner og familie som heter det.)
 
Jeg hadde overlatt navnevalget til min mann, men jeg fikk vite om valget 20 min før Rolf ble født [emoji12].
 
Har noen vi liker godt felles, men ikke noe er bestemt. Tenker å vente til etter fødsel:)
 
Tja. Jeg får lov å bestemme, så jeg vet at det blir ett av 3-4 på listen over mest aktuelle, og egentlig har jeg bestemt meg, men venter til hun kommer med å annonser det; kanskje kommer Elli i stedet for Lucy liksom.
 
Jeg vurderer også Iver, men om han er en sånn latsabb som det har virket som, så passer det kanskje ikke;)

Haha, vurderte Vetle også, men da blir han vel en plugg [emoji23]
 
Nevøen min har blitt seks uker nå og jeg begynner å lure på om han noen gang skal få et annet navn enn Pilten og lilleprinsen [emoji849]
 
Her var det Ella eller Sofia.,,, men liker ikke når alle heter det.

Femåringen har nå gått vekk fra Lille Tornerose, så litt enige er vi iallefall.
Lille Tornerose synes jeg var kjempe originalt :D min niese som også er fem mente fast bestemt at babyen i magen ville hete Kari eller Kåre
 
Lille Tornerose synes jeg var kjempe originalt :D min niese som også er fem mente fast bestemt at babyen i magen ville hete Kari eller Kåre
Ja, hu synes og at babyen kan hete det samme som henne bare Lille Mina.., men når jeg sporte henne hva vi skal kalle henne når hu ble større..da bler det stille :joyful:
 
Lille Tornerose synes jeg var kjempe originalt :D min niese som også er fem mente fast bestemt at babyen i magen ville hete Kari eller Kåre

Jeg har faktisk en gammel klassevenninne som heter Tone Rose. Trenger vel ikke si hvor de må ha hentet inspirasjonen fra.
 
Har bestemt oss for en stund siden, men bare vi som vet enda. Spent på reaksjoner da det er et veldig «gammelmanns navn» :p
 
Vi har endelig funnet et navn vi begge liker, så med mindre han kommer ut og vi ser at det absolutt ikke passer så blir det det :) Vi holder det hemmelig! Har allerede opplevd å få et navn stjålet og et annet fikk vi høre hvor merkelig og "belasta" var.. så nå får de ingen vite det før han er her. Hehe
 
Back
Topp