Har dere bestemt dere for navn?

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Som overskrifta sier, har dere bestemt dere for navn?

Bruker dere isåfall navnet når dere snakker til/om den lille, og forteller dere det til andre?

Her er vi sånn 90% sikre på navn til lillebror, men synes nesten det er litt skummelt å bruke det og fortelle det, i tilfelle vi plutselig føler at vi ikke kan ombestemme oss.. [emoji85]

Forjegang va vi heilt sikker og brukte navne heile tida [emoji4] denne gangen har vi ingen navn, så føler deg begynner p haste [emoji23]

Kjenner følelsen! [emoji23] storesøster fikk ikke navn før hun var to uker gammel! Så veldig fornøyd med at vi mer eller mindre har bestemt oss så tidlig denne gangen [emoji6]

Jepp :) her var det bare étt alternativ på guttenavn så MageKnøttet har blitt kalt for navnet sitt siden oul da vi fant ut kjønn :) sist gang stod vi mellom to jentenavn til frøkna, satte oss en dato etter 3D ul for når vi skulle bestemme oss og etter det kalte vi henne også bare for navnet sitt <3

Vi har bestemt jentenavn :) Men siden jordmor ikke var 100% sikker på kjønn så må vi bare dobbeltsjekke at det er jente først:P Vi har ingen guttenavn, veldig innstilte på jente :P Vi kommer nok ikke til å si navnet til så mange for å slippe den "dere burde vente til dere ser barnet" kommentaren :P

Vi bestemte navn i dag faktisk [emoji4] det ble guttenavnet vi ikke fikk brukt forrige gang, men kommer nok til å kalle ham lillebror mens han ennå er i magen.

Ikke bestemt oss helt enda men har noen alternativer. Blir sikkert som sist at når vi finner det rette så bare faller det på plass Hehe:)

Ja, barna som har bestemt navnet og jeg og mannen likte det så da er det bestemt :)

Vi var helt enige om jentenavn. Og på OUL på fredag fikk vi vite at det er en gutt. [emoji23] Så nå er det fullt kaos i navnverden her. Eneste som er bestemt er at det blir et navn på S. Vi har også bestemt at når vi vet navnet vil vi ikke dele det med noen før han har kommet. Vi vil se han og vite at alt er ok før vi deler med verden hvem som har kommet.

Sniker fra desember.

Vi bestemte navn rett etter OUL. Vi bruker det av og til men i såfall bare innenfor husets fire vegger siden det er kun de aller nærmeste som vet hva det er :)

Vi var helt enige om jentenavn. Og på OUL på fredag fikk vi vite at det er en gutt. [emoji23] Så nå er det fullt kaos i navnverden her. Eneste som er bestemt er at det blir et navn på S. Vi har også bestemt at når vi vet navnet vil vi ikke dele det med noen før han har kommet. Vi vil se han og vite at alt er ok før vi deler med verden hvem som har kommet.

Typisk [emoji13] Lykke til med å finne guttenavn, og gratulerer med en gutt i magen [emoji4][emoji170]

Vi tror vi har bestemt oss [emoji4]
Falt tidlig for et jentenavn som mannen også synes er veldig fint, så vi er enige at om hun kommer ut og det fremdeles kjennes riktig at det er navnet hennes, så blir det det [emoji4]
Har fortalt til nærmeste familie at vi liker navnet veldig godt, men at ingenting er helt bestemt enda [emoji4]

JEG har bestemt meg for navn. Haha. Barnefaren er ikke helt overbevist, så han sa han trengte litt tid til å bli vant til det først. Om han ikke liker det vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for da må vi starte på nytt :) Navnet til storebror er så uvanlig av det er vanskelig å finne noe som passer..

Ja, vi har vel egentlig det. Jeg har et favoritt navn og mannen har det, og de går an å kombinere. [emoji1376] Men det er en stund igjen, så kan forandre seg. [emoji6]

Vi skal ha dobbeltnavn og er enige om det første, men ikke om navn nr.2 som er mannens forslag :P

Back
Topp