Har dere bestemt dere for navn?

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Det finnes flere tråder hvor man kan diskutere navn og be om forslag så dere trenger ikke å skrive hvilket navn dere har bestemt dere for, bare om dere har bestemt dere eller ikke :)

Nei, men vi er vel nede på 6 ulike navn nå. :)

Vi har en liste med 7 navn.
Får se når vi nærmere oss.
Kanskje det hjelper å se barnet før det får navnet.. :)
Man har jo god tid til å bestemme seg.

Har bestemt oss for første navnet, men hun skal ha dobbeltnavn sånn som storesøster. :)

Nei, vi har vel egentlig ikke bestemt oss enda...

nei, men jeg har ett navn jeg liker og har bestemt meg for men kjenner jeg mannen rett skal han ha ett ord med i laget etter ungen er født, får vel ikke navn før vi får purring fra skatteetaten denne heller. haha.

Guttenavnet har vel egentlig vært på plass lenge, mens jentenavn har vi slitt mer med. Tror det begynner å falle på plass nå da :) Håper navnet fortsatt passer når vi får vite hvem som ligger inni der :p

Har 3 gutter, venter gutt nå også, navnet ble bestemt etter ultralyd, oppkalling [emoji173]

Nei, og et navn var utfordrende nok sist, nå må vi ha to. Og i tillegg et av hvert kjønn. Har egentlig hatt et jentenavn vi har villet brukt hvis vi en gang fikk en jente. Men nå har en tremenning født under et år før denne fått det navnet, og vi har en del med dem å gjøre så vi føler ikke at det blir riktig da.

Back
Topp