har dere bestemt dere for navn?

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Lurte bare på om dere har bestemt dere for hva knøttet skal hete? Vi har tenkt i kalle vesla for Linea. Hvis det allikevel skulle bli en gutt skal han hete Lukas.

Hvis det blir jente skal hun enten hete; Maja Amalie eller Alva Amalie. Hvis det blir gutt skal han hete Nathaniel Sebastian, litt langt gutte navn, men vi syns begge to er så utrolig fine. Kan hende vi velger bare det ene, da blir det i så fall Nathaniel[;)]

Jenta mi skal hete Sara Marie:)

Jenta vår skal hete Tinea Sofie, og skulle det vise seg å være en gutt som kommer ut sliter vi litt for der blir vi ikke enige.

Har ikke begynt å tenke seriøst på det ennå jeg, selv om det surrer rundt i bakhodet. Samboeren min har meldt seg ut av diskusjonen, han eneste krav er at det er et normalt navn, ikke noe altfor spesielt. Men kommer nok til å ta opp ideer med han for det, han skal få si sin mening. Nå vet vi ikke kjønn heller, babyen dekket seg med hånden på ultralyden, så jeg må tenke ut både et jente og et guttenavn. Sukk... [;)]

Hvis det er jente blir de nok Julie/a Elisabeth. Men liker veldig godt Carmen, men kan nok bli litt for spesiellt for ei "bondejente". [:)]
Hvis det er gutt vet jeg ikke... Men kanskje Jonas...

Jente: May louise
Gutt:Elias

Det er de forløpig navnene,men sambo syns det var for tidlig å diskutere det enda. Hørt sånt tull:-) hehe

Vi lurer på Scott hvis det blir gutt. Ikke kom med Hotell Cæsar, for jeg har aldri sett en episode...driter i om en fyr der heter det...

Tror kanskje Jonatan hvis det er gutt... Hvis det er jente har jeg ikke peiling, tok mange dager etter fødselen før Karoline ble Karoline! Utrolig vanskelig å finne navn som begge liker!

Jonathan er ett kjempe fint navn syns jeg, hvis vi får flere gutter( i fremtiden) skal de hete Jonathan, Nathaniel og Theodor. Alle tre navna betyr det samme "Gave fra Gud" bare at de har forskjellig språklig opprinnelse[;)]

Hei Tinka77

Jeg lurer på om du ikke må søke om å få døpe babyen for Scott, for det er et eller annet merke på noe idretts greier-på noe ski eller noe.... Har ihvertfall hørt at man må søke på forhånd. Jeg syns forresten at Scott er et kjempe tøft navn:)
ORIGINAL: Tinka 77

Vi lurer på Scott hvis det blir gutt. Ikke kom med Hotell Cæsar, for jeg har aldri sett en episode...driter i om en fyr der heter det...

Jonathan er ett kjempe fint navn syns jeg, hvis vi får flere gutter( i fremtiden) skal de hete Jonathan, Nathaniel og Theodor. Alle tre navna betyr det samme "Gave fra Gud" bare at de har forskjellig språklig opprinnelse

Å så nydelig!! Det visste jeg ikke[:)] Vi har en kamerat som heter Jonathan, så vi håper vi får lov av han å låne navnet (men uten h) hvis det blir gutt.

Vi har tenkt på Markus og Mathias

Hvis det blir gutt så skal barnet hete Jonas
og hvis det blir jente skal hun hete Caja

Har ikke peiling what so ever....

Jente :Mariell
Gutt : Sondre

Jentenavnet har vi bestemt for flere år siden. Håper bare navnet passer, når ungen kommer ut [:D]

Vår lille krabat skal få navnet Trym [:)]

Back
Topp