Har dere bestemt dere for navn?

Jordbærveien

Elsker forumet
Dere som har vært på UL og funnet ut hva det er, har babyen fått navnet sitt allerede?

Enn dere som enda ikke vet, har dere navn klart til begge kjønn?

Har dere noen spesielle grunner til valg av navn, eller er det bare et navn dere syns er fint?

Her har lillebror allerede fått navn, UL bildene ble sendt rund på sms til de som skulle ha, med navn på.

Storebror fikk også sitt navn i magen, begge gangene var navnene klar før UL.

Storebror fikk et navn jeg syns var fint, uten noe mer historie bak.

Denne gangen har vi gitt lillebror navn etter mannens morfar som døde nå for ikke så lenge siden, og min farmor som døde i 2001

Vi har jentenavn klart men ikke guttenavn.. får kanskje vite i morgen hva det er fornoe =) 
Jentenavnet har historie bak seg, og stedsnavn og vi har eventuelt ventet på henne i 3 år.. :-P Var en intern spøk som kanskje kan bli virkelig i morgen også.. :-) får se om vi må vente litt lenger =)

Her er navn bestemt:D
Jentenavn bestemte vi før jeg ble gravid med forrigemann, og guttenavn er vi 2 vi liker, så der får vi vente å se til ungen er ute hva den kler best.. (hvis det blir en gutt). Vet ikke kjønn enda.

åhh, jeg har et guttenavn som bare dukket opp og jeg ELSKET det..så var jeg på ul da og der er det jo en jente [8D]
typisk vet du.. så nei, her har vi ingen navn.

Ja det har vi hatt siden før jeg ble gravid! Han skal kalles opp etter pappaen sin (som også er kalt opp etter sin pappa)!

Vi har et jentenavn klart også, for mannen min vet jo ikke at det er en liten junior i magen! [;)]

sånn halvveis..må se ungen først[:D]

Her er vi ikke helt sikre enda, men det kan se ut som at det blir Rakel eller Elise om det blir jente, og Lucas om det blir gutt. Mest fordi vi liker hvordan navnene høres ut/ser ut (også sjekket vi at det ikke betydde noe negativt..).

Nei, har ikke peiling[8D] får vente til etter ul og se hva det blir[:)]

Samboer ville vente til vi visste om det var jente eller gutt. Minst mulig krangling da...[:D] Men nå er vi enige om et navn til jenta vår, begynner å bli vant til det nå.

her er det ikke bestemt, selv om jeg holder en stor knapp på Heine.

men vi har noen andre favoritter også. HAr lagt ut lista en gang før men noen av de er:

Amund
Askild
Eskild
Aslak

Back
Topp