Har dere bestemt dere for navn? Har dere delt navnet med andre?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Har dere bestemt dere, eller tar dere det etterhvert?
Finner dere et dere synes er fint, eller "tar" dere navn fra bakover i slekta? :)

Vi har et par navn på listen, det jeg syns er finest liker ikke samboer så godt.. men min nr.2 liker sambo, så vi er litt usikre enda[emoji28] skal ikke røpes før fødsel i tilfelle vi ombestemmer oss[emoji4]

Vi har funnet et som vi liker veldig godt begge to og kaller den lille i magen for det av og til[emoji4] Kommer ikke til å dele det med noen før jenta er født i tilfelle vi ombestemmer oss når vi ser henne. Dette er et familienavn i hans slekt.

Vi har et par navn på listen, det jeg syns er finest liker ikke samboer så godt.. men min nr.2 liker sambo, så vi er litt usikre enda[emoji28] skal ikke røpes før fødsel i tilfelle vi ombestemmer oss[emoji4]
Typisk, men kjekt å ha et navn klart da ;)

Vi har funnet et som vi liker veldig godt begge to og kaller den lille i magen for det av og til[emoji4] Kommer ikke til å dele det med noen før jenta er født i tilfelle vi ombestemmer oss når vi ser henne. Dette er et familienavn i hans slekt.
Synes det er så koselig når man bruker navn fra slekten :)

Vi har navn klart og har hatt det fra før jeg ble gravid. Det er ingen i slekten som heter det, men det er et gammelt norsk navn. Vi har røpet navnet til de som har spurt, så det er egentlig ikke hemmelig lenger. :)

Nei vi er langt unna å finne et. Vi har veldig forskjellig smak når det kommer til navn. Vi hadde kanskje klart å bli enig om jente navn. Men gutte navn er myye vanskeligere. Så lurer veldig på hva vi blir å ende opp med

Vi har navn klart og har hatt det fra før jeg ble gravid. Det er ingen i slekten som heter det, men det er et gammelt norsk navn. Vi har røpet navnet til de som har spurt, så det er egentlig ikke hemmelig lenger. :)
Så fint med et gammelt norsk navn :)

Nei vi er langt unna å finne et. Vi har veldig forskjellig smak når det kommer til navn. Vi hadde kanskje klart å bli enig om jente navn. Men gutte navn er myye vanskeligere. Så lurer veldig på hva vi blir å ende opp med
Vi synes også guttenavn var vanskelig, så godt at det ble to jenter :p

Vi synes også guttenavn var vanskelig, så godt at det ble to jenter :p

Ja, datteren min gikk det veldig fint å finne navn til. Fikk gjennom navner jeg hadde falt for, med en gang. Jeg var aldri i tvil om hva jeg viille hun skulle hete. Jeg bare elsket navnet jeg fant med en gang, men denne gangen føles det ut som jeg ikke kommer til å bli helt fornøyd, har i hvertfall ikke funnet det ene navnet jeg syns er perfekt ennå.

Noen som vil røpe navnene dere har tenkt på?

Samme situasjon hos oss :)

Har ikke bestemt oss for navn og kommer nok ikke til å gjøre det før hun kommer heller. Men vil gjerne ha bare et par alternativer innen den tid da [emoji4]

Foreløpig har vi kvar vår favoritt, som den andre ikkje er heilt nøgd med. Eit tredje alternativ er å kalle opp etter den eine bestemora, men vi er langt unna å bestemme oss.

Back
Topp