Har dere bestemt dere for navn enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Jentenavnet er klart :-) Litt værre med guttenavnet, så blir spennende å se hvem som skjuler seg i magen :-)

Nei.... Er nok mest faren som er opptatt med navn uansett

Jeg har mine ideer om hva jeg ønsker at barnet skal hete, men vi har ikke diskutert det ennå. Venter til etter UL når vi forhåpentligvis vet kjønn :)

Her er jente navnet klart ❤ blir fornavn fra min mormor og mellom navn etter kjærestens farmor ❤ mitt mormors navn har jeg ønsket å bruke i flere år :)

Ja. Navnet var klart før ungen var påtenkt ;) Kjører samme stil som på datteren vår.

Jepp her er navnet klart :D

Vi er enige om et jentenavn, verre om det blir gutt. Får se hva ultralyden viser ;-)

Ja her har vi navnene klar, både til gutt og jente! så blir spennende og se hva ultralyden viser på Mandag, håper de klarer og se kjønnet, er så spent :Heartred

Vi har jentenavnet klart, oppkalt etter mormor :) når det gjelder guttenavnet står det mellom to navn. Blir veldig spennende å få vite hva vi venter :)

Jeg tror navnet er klart, det blir nok dobbeltnavn hvor vi har valgt et hver(men sammen på en måte).. Velger å holde det hemmelig en liten stund til :-)

Her er jentenavn nærmest skrevet i sten, men tre alternativer til guttenavn. Vi er litt innstilt på oppkalling etter oldemor ved jente og finsk navn ved gutt. Så det blir spennende å se etter oul.

Back
Topp