Har dere bensin/diesel kort?

Evette

Gift med forumet
Hvor mye får dere i rabatt og synes du det lønner seg?

Nei har ikke det. Men de jeg vet om gir 40 øre rabatt på pumpeprisen, så er jo idioti å ikke ha det:o

Vi har Statoil kort. Får 30øre rabatt pr liter.
Også øker det til 40 øre når man har fylt for over en vis mengde i løpet av året.

Synes det lønner seg, sparer jo litt på det.
I dag fylte jeg for 9,98 PR liter.

Har esso. Er vel 30 øre i rabatt pr liter pluss goder ved vaskehallen og slikt.
Vi betaler jo hver mnd regningen. Så aldri de dyre rentene eller gebyrer da. Sparer greit på det :)

Men hva mes når man fyller på ulike bensinstasjoner?

Jeg bruker NAF kort og bank kort. Får da -30 øre på pumpeprisen. Fylte diesel for 9.69 i dag. NAF kortet virker hvertfall på alle Statoil og 123 stasjoner.
Noen ganger har de måneds/ukes kampanje med -50 øre på pumpe pris.

Coop kort gir også - 30 øre, men legges til Coop "års bonusen" og trekkes ikke med en gang. Der virker på Esso, Statoil og 123 :)

Da får man ikke de ørene i rabatt :)

Hmmm. Vi har kort både på Coop og trumf. Så den er jo grei. Men finnes det noe slags kort som går på alle bensinstasjoner? Som du skjønner så er jeg absolutt ikke stødig på temaet ^^ Det hadde bare vært kjekt å spare penger på bensin.

Ja, hat Statoil kort. Husker ikke rabatten, men det lønner seg :)

Hmmm. Vi har kort både på Coop og trumf. Så den er jo grei. Men finnes det noe slags kort som går på alle bensinstasjoner? Som du skjønner så er jeg absolutt ikke stødig på temaet ^^ Det hadde bare vært kjekt å spare penger på bensin.

Før virket Coop på Esso, men aner ikke om det gjør det lenger.
Vi valgte Shell fordi vi har den som nærmeste bensinstasjon og vi bruker trumf når vi også handler mat, ikke hver gang, men nesten :)
Jeg aner ikke om det finnes ett kort som går på alle stasjoner, men kanskje Cresco CAR?
Vi bruker trumf visa på mat og Shell MasterCard på diesel og vi fikk da en god oversikt over hvor mye penger vi bruker på dette. De renter seg jo ikke for regningen blir betalt til forfall og vi får litt rabatter. Vinn, vinn :p
Men hvilken bensinstasjon fyller du mest på?
Vårt MasterCard virker jo overalt, men gir kun rabatt hos Shell :)

Før virket Coop på Esso, men aner ikke om det gjør det lenger.
Vi valgte Shell fordi vi har den som nærmeste bensinstasjon og vi bruker trumf når vi også handler mat, ikke hver gang, men nesten :)
Jeg aner ikke om det finnes ett kort som går på alle stasjoner, men kanskje Cresco CAR?
Vi bruker trumf visa på mat og Shell MasterCard på diesel og vi fikk da en god oversikt over hvor mye penger vi bruker på dette. De renter seg jo ikke for regningen blir betalt til forfall og vi får litt rabatter. Vinn, vinn :p
Men hvilken bensinstasjon fyller du mest på?
Vårt MasterCard virker jo overalt, men gir kun rabatt hos Shell :)

Får sjekke ut den :)
Vi fyller mest på Statoil (eller heter det circle k nå tro?) men også på yx (eller xy. Husker aldri hva det faktisk heter). Men vi fyller også litt på esso og shell om vi kjører forbi der. Har vurdert sånn Mastercard, vi er bare så skeptiske til det.
Hvordan fungerer trumf visa? Vi har bare trumf kort og betaler med vanlig visa, er det det du mener? Eller Mastercard?

Vi fyller mest på Statoil (eller heter det circle k nå tro?) men også på yx (eller xy. Husker aldri hva det faktisk heter). Men vi fyller også litt på esso og shell om vi kjører forbi der. Har vurdert sånn Mastercard, vi er bare så skeptiske til det.
Hvordan fungerer trumf visa? Vi har bare trumf kort og betaler med vanlig visa, er det det du mener? Eller Mastercard?

Trumf visa er kreditt kort, og den gir høyere trumf enn om du betaler med ditt eget kort.
Vi tjener ca 2000 hver tredjemåned på trumf fordi vi fyller diesel på Shell og bruker trumfvisa til matshopping.
Vi får da regning i slutten av måneden og har da full oversikt over hva vi bruker på mat :)
Men da må man jo kunne betale dette også, vi betaler 10.000 på den hver måned og bruker ikke av "våre"penger til mat ellers.
Samme med diesel får regning på 3000-4000 i måneden og har full oversikt over forbruket vårt der også :)

Nei. Vi har en egen bankkonto for drivstoff og et tilhørende kort, men ikke noe ala et kredittkort.
Vurderer YX-kortet da vi alltid fyller på YX.

Jeg kommer til å si Statoil til jeg dør. :p Er vel yx, det het hydro texaco eller noe slikt før?

Har lurt på slike rabatter selv. Pleide å fylle på Shell før, de tar vanlig trumph-kort. Er vel oftest på Esso nå, så må sjekke om de tar coop da.

Back
Topp