Har dere begynt

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
med julegaver?? :wideyed::hilarious: Vet ikke om jeg skal le eller grine.. snart november jo :wideyed: Har kjøpt en faktisk.. mikro til min bror, var på tilbud til 699. Satt ned fra 1499 :p

Har skrevet ferdig listen, det er det jeg stresser mest med, så nå er det bare å bruke pengene(handlingen) som gjenstår [emoji28][emoji320]

Har skrevet ferdig listen, det er det jeg stresser mest med, så nå er det bare å bruke pengene(handlingen) som gjenstår [emoji28][emoji320]
Liste klar?? :wideyed: Skulle ønske jeg var så flink! Sier hvert år at jeg skal begynne tidligere neste år, men neida :rolleyes:

Jeg begynte når jeg var på ferie i høstferien. Og så hadde jeg omgang til på nettet når jeg lå på sykehuset og syntes veldig synd på meg selv. Men har noen igjen [emoji4]

Har som mål å være ferdig før 1.desember, men har ikke begynt:)

Synes det er litt koselig å ordne julegaver i desember jeg[emoji4] blir nok noe før også, men stresser ikke med det. Om jeg blir ferdig tidlig ender jeg bare opp med å kjøpe mer [emoji23]

Synes det er litt koselig å ordne julegaver i desember jeg[emoji4] blir nok noe før også, men stresser ikke med det. Om jeg blir ferdig tidlig ender jeg bare opp med å kjøpe mer [emoji23]
Sant det :) Syns liksom alle de fine gavepakningene f.eks dukker opp i desember :)

Akkurat sånn jeg gjør det :eek: å den var fin, må jo kjøpe den også :rolleyes: Så ender det opp med litt mye gaver.. :wideyed:

Har kjøpt noen ja, og bestemt noen andre :) Tenkte jeg skulle begynne å pakke inn snart så jeg får litt oversikt! :)
Orker ikke å bruke hele desember på å stresse med gaver :)

Liste klar?? :wideyed: Skulle ønske jeg var så flink! Sier hvert år at jeg skal begynne tidligere neste år, men neida :rolleyes:
Vi er så mange så liste trengs her, men blir jo alltid noen på tampen [emoji28]

Back
Topp