Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liste klar?? Skulle ønske jeg var så flink! Sier hvert år at jeg skal begynne tidligere neste år, men neidaHar skrevet ferdig listen, det er det jeg stresser mest med, så nå er det bare å bruke pengene(handlingen) som gjenstår [emoji28][emoji320]
Du er iallfall godt i gangJeg begynte når jeg var på ferie i høstferien. Og så hadde jeg omgang til på nettet når jeg lå på sykehuset og syntes veldig synd på meg selv. Men har noen igjen [emoji4]
Det er det eneste jeg kan bidra meg. Klarer ikke å gjøre noe annet akkurat nå.Du er iallfall godt i gang
Det er det eneste jeg kan bidra meg. Klarer ikke å gjøre noe annet akkurat nå.
Klarer jeg å bli ferdig til 1. Desember blir jeg imponertHar som mål å være ferdig før 1.desember, men har ikke begynt
Sant det Syns liksom alle de fine gavepakningene f.eks dukker opp i desemberSynes det er litt koselig å ordne julegaver i desember jeg[emoji4] blir nok noe før også, men stresser ikke med det. Om jeg blir ferdig tidlig ender jeg bare opp med å kjøpe mer [emoji23]
Akkurat sånn jeg gjør det å den var fin, må jo kjøpe den også Så ender det opp med litt mye gaver..Synes det er litt koselig å ordne julegaver i desember jeg[emoji4] blir nok noe før også, men stresser ikke med det. Om jeg blir ferdig tidlig ender jeg bare opp med å kjøpe mer [emoji23]
Vi er så mange så liste trengs her, men blir jo alltid noen på tampen [emoji28]Liste klar?? Skulle ønske jeg var så flink! Sier hvert år at jeg skal begynne tidligere neste år, men neida