Har dere begynt..

gravidsol

April 13 FTW :D
... å få barnet til å hjelpe til i huset?

Her er 2 åringen ekstremt hjelpsom. Hun hjelper med å dekke bordet, rydde av sitt fat, tørker opp det hun søler og er også lidenskapelig opptatt av å støvsuge. Hehe

Støvsuge, tørke støv og koste gulv er på topp listen! Tørke opp søl gjør hun også. Ellers alt som mamma gjør... Hehe

Her blir lillegutt sinna om han ikke får hjelpe til, så her får vi mye hjelp til både støvsuging, tømming av oppvaskmaskinen og det å ta ut klær av vaskemaskinen og legge skittentøy inn i vaskemaskinen :)

All of the above. Og idag fikk jeg "hjelp" til å skru sammen en Ikea-kommode. Litt stress å prøve å ikke miste skruene da...;)

Her er han veldig opptatt av å få hjelpe til. Han vasker klær, tar klær ut av vaskemaskin, vasker opp, setter inn/ut av vaskemaskin, hjelper til å lage mat, dekker på, rydder av bordet, henter post, ut med søppel, tørker opp søl, vasker gulvet, tørker støv og rydder :p
Tar jo laaang tid når han skal hjelpe til, så enkleste er å gjøre det meste når han er i bhg :p

Min støvsuger og er veldig flink til å rydde ut av oppvaskmaskinen. Dekker på bordet og skal hjelpe far med å skru.

Ja. Hun har "alltid" vært opptatt av å hjelpe. Håper ikke det slutter. :)

Ja, vil hjelpe til med det meste og får lov om hun vil.
Sitter på kjøkkenbenken når jeg lager mat og hjelper til, og får egen klut til å tørke støv, rydder og støvsuger:)

Håper også det ikke slutter:)

Tror vi alle er enig om at den interessen for å hjelpe oss, aldri slutter :D
Er så koselig når de er så interessert i å gjøre alt som vi voksne gjør :)

Jepp, har en 2åring som like å hjelp t me litt forskjellig husarbeid :)

Back
Topp