Har dere begynt shoppingen?

a82

Glad i forumet
Begynt å handle babyklær og utstyr? Har fra før av en gutt så det meste av utstyr har vi. Denne gangen skal vi ha ei jente så har vært å kjøpt noen rosa bodyer :)

Kjøpte to heldrakter i blått da vi var i København denne helgen, ellers har vi mye fra før. Kjøpte mye hvitt utstyr sist, og det går jo til begge. Blir nok en del nytt også, men venter litt!

Jeg har shoppa:P TFKvogn men får den ikke før i midten av juni, newborn set til stokke stolen, fått ett stellebord, og kjøpt endel klær på kaphal den newborn serien er såå nydelig at jeg bare måtte:) Men får jente nå og har jente fra før så har egentlig klær i bøtter og spann men det er så gøy å shoppe og av utstyr har jeg solgt alt unntatt sprinkelseng og bilstol.

Har tenkt at det er greit å shoppe litt ferdig før sommeren for da er det greit å kan bruke pengene på ferie og kose seg:)

Ikke shoppet mye nei. Vi har det meste av stort utstyr fra storebror =) 
Men jeg har kjøpt et par ting brukt da, for å komme i gang med det lille vi mangler =) 
Har kjøpt babygym, uro, lekematte og garn til å strikke teppe blant annet =) 
Om vi får jente blir vi nok å handle endel klær da vi bare har gutteklær fra før!

nja, noen bodyer og pysjer og vogn :-) resten tar jeg i juli tror jeg..

Har ikke kjøpt noe! Siden vi får ei jente til så skal jeg gå gjennom alt vi har etter storesøster. Regner med det blir lite handling, men litt etterhvert. Vi har tatt vare på ALT etter storesøster.

Har kjøpt litt ull på Nøstebarn-salget og et sjal. Vi har det aller meste fra før, det er bare et par ting vi trenger og det vi ikke får låne får vi jakte på på loppis nå :)
Trenger lekegrind og søskenbrett til vogna, også trenger vi litt mer ull i små størrelser.

Har kjøpt leandervugge, noe klær i begge farger ( gir bort det jeg ikke skal bruke, har så mange rundt meg som også skal ha) og bestilt bilstol. Ellers har jeg det meste :)

Har kjøpt bare litt ull på salg ;) fremdeles litt rart å kjøpe babyklær og utsyr og jeg tror jeg skal vente til juni (post-exam) 

vi har kjøpt vogn og en god del klær. Siden vi får jente får jeg masse klær, håndklær og sengetøy etter jenta til søstra mi, så trenger ikke å handle mer av den sorten. Så det er vel bare bilstol, stellebord, seng og vaskekluter/gulpekluter som mangler. Skal saumfare Finn.no fram til august, og finner vi ikke brukt de store tingene vi vil ha så kjøper vi nytt da! 

Har kjøpt leandervugge og en quinnyvogn,.
Ingen klær enda, da vi har haugevis av jenteklær. Men blir det gutt, må jeg nok på shopping. Mangler litt kluter, og sånne småting.
Og stellebord må vi ha. Ellers har vi alt av store ting.
Må kjøpe litt ull da.
Og sette noen på saken å strikke hentesett til oss.. Heldress med lue og sokker var plana

Har kjøpt leandervugge og en quinnyvogn,.
Ingen klær enda, da vi har haugevis av jenteklær. Men blir det gutt, må jeg nok på shopping. Mangler litt kluter, og sånne småting.
Og stellebord må vi ha. Ellers har vi alt av store ting.
Må kjøpe litt ull da.
Og sette noen på saken å strikke hentesett til oss.. Heldress med lue og sokker var plana

Back
Topp