Har dere begynt redebyggingen allerede?

AttpåSkatt2018

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Julikulene 2020
[emoji1]
Jeg nekter å gå å tenke på mulig SA igjen, så jeg er i full gang med babystrikk[emoji23] har to rompere med sokker og lue pluss et teppe klart, og holder nå på med klompelompebukse (jakka er ferdig[emoji28])

2e3bd072ea08f3c9e83ca728f8f62c2b.jpg

Babysenga står ved siden av senga vår etter at vi passet minste nevøen vår sist uke mens foreldrene var på bryllupsreise, og der blir den vel fort stående [emoji23][emoji85][emoji28]

Positiv test og innvilget søknad som besøkshjem har satt i gang prosjekt pusse opp og ommøblere her i huset
Vi mistet i januar, men jeg hadde allerede sett meg ut kommoden jeg ville bruke som stellekommode. Så den kjøpte jeg i april

Vi skal gjøre om det største soverommet til vårt og spiras rom, planen er å selge huset 2-3måneder etter termin uansett, så vi gjør det sånn i mellomtiden

Kjenner det er godt å planlegge litt ❤

Vi holder på å bygge hus og er akkurat ferdig med å male rommet til lille spire :-) er godt å ha noe å holde på med og ikke tenke på sa/ma :-)

Jeg har kjøpt bittelitt klær, men kommer nok til å vente med skikkelig redet ufinheter til 2. termin. Sist venta jeg veldig lenge og fikk nesten ikke noe ut av det så har inne tenkt å gjøre det igjen [emoji4]

Her er minstemann 6 mnd så føler det meste er på plass. Bare å pakke opp igjen de minste klærne [emoji13]

Her er minstemann 6 mnd så føler det meste er på plass. Bare å pakke opp igjen de minste klærne [emoji13]
Samme her! Nr. 1 er 6 mnd, og jeg føler ikke det er lenge siden vi pakket bort de minste klærne hans [emoji28] Eller gravidklærne for den saks skyld [emoji23]

Back
Topp