Har dere begynt med...

Maliya!

Elsker forumet
Har dere begynt med tran eller d-dråper? Jeg hatt d-dråper siden fødselen men tenkte jeg skulle begynne med tran når dråpene var ferdig...

har begynt med d-dråper :)

Har så vidt begynt med tran, men jeg glemmer det jo hele tiden [&o] Han gjør seg ikke noe av tranen, men jeg vurderer å gi dråper istedet da siden han gulper litt og alle sier at det setter merker i klærne ...

Å ja stemmer hun er jo 4 uker idag, men lurer på hvordan jeg skal få det i henne da.

ORIGINAL: Maliya!

Har dere begynt med tran eller d-dråper? Jeg hatt d-dråper siden fødselen men tenkte jeg skulle begynne med tran når dråpene var ferdig...

å det har eg glømt da må vi starte i dag[:D]

har gitt henne tran litt ja..

hva er d-dråper?

Jeg har gitt mi lille tran fra hun var fire uker. Fikk en sprøyte på apoteket som jeg gir henne den med. Hun griner litt på nesen og det hender det renner litt ut igjen går veldig greit [:)]

hva er d-dråper...? og jeg har glemt å begynne med tran.. [8|]

Slenger meg på spørsmålet: Hva er d- dråper? [8|]

D-dråper er ett rent D-vitamintilskudd som gies som dråper og kan gies istedet for tran [:)]

Skjønte jo nesten det var d- vitamin:P men heter det bare d-dråper?[8|]
Og hva er best? d-dråper eller tran?

Her har vi begynt med tran :) fra 4uker gammel :)

Man kan gi tran enten ved en liten sprøyte. Eller hvis dere kombinerer amming og flaske så bare blande i litt melk i flaske og gi! Her går det ned på høykant!

ORIGINAL: Sl0th

Skjønte jo nesten det var d- vitamin:P men heter det bare d-dråper?[8|]
Og hva er best? d-dråper eller tran?

Hehe, ja det heter D-vitamin dråper (iallefall Nycoplus sin, vet ikke om det er flere som har det). Vil tro tran er best siden det inneholder en del fettsyrer ol, mens dråpene kun er vit D. Men det viktigste er vel at barna får D vitamin [:)]

Vi skal begynne med tran til uka. Gleder meg ikke, det var et styr med storebror, men håper det går bedre denne gangen[8|]

Det viktigste er d-vitaminen ja. Kanskje like greit med d-dråper, da opptaket på tran bare er 15-20%[&:]

ORIGINAL: maiken87

Her har vi begynt med tran :) fra 4uker gammel :)

Tran er vel tran selv om det er tran med sitronsmak ?:p For det er det vi har i huset for tida.. Går vel bra å gi det ? :p
Kan jeg ta å blande tranen i melka om han får flaske ? Og hvor mye tran er det de skal ha ?; p

Back
Topp