har dere begynt med..

Troublemaker2.0

Forumet er livet
noen fritidsaktiviteter for de små enda? [:)]

Litt tidlig kanskje men så at noen ganske små på generell hadde begynt med både turn og svømming.

Oliver skal få prøve seg på skøyteskolen nå til høsten [:)] Ellers har jeg lyst til å ta han med på foreldre og barn turn hvis det finnes her i området.
Etterhvert når han blir større skal han få prøve seg på det han vil og finne ut av hva han har lyst å drive med selv [:)]

nei eneste er svømmingen som begynner oppigjenn nå snart :)
tror det er litt tidlig å sende henne på fotballtrening nå [:D]

Nei, ingenting enda.
Syns han er for liten foreløpig.

Sliter nok med å rekke noe til storesøster, så drøyer aktiviteter på Trym noen år. Han er i tillegg så trøtt etter barnehagen at jeg ikke skjønner hva som skulle fungert å gjøre på sen ettermiddag/tidlig kveld..

ORIGINAL: Luthien05

Nei, ingenting enda.
Syns han er for liten foreløpig.

Sliter nok med å rekke noe til storesøster, så drøyer aktiviteter på Trym noen år. Han er i tillegg så trøtt etter barnehagen at jeg ikke skjønner hva som skulle fungert å gjøre på sen ettermiddag/tidlig kveld..

Samme her bare uten storesøster [8D]

Morsomt at du spør for vi har vært på barnetrim for første gang i dag[:D]
Er åpen sal på en skole der de tar frem masse forskjellig så barna bare kan løpe rundt og kose seg. Mens vi foreldre skravler og hjelper litt til.
Det er gratis vel og merke.

Ellers har vi prøvd oss på baby svømming igjen. 1 år siden sist og da klødde han seg ihjel etterpå.
Så vi har fått noen prøvetimer av den snille svømmelæreren. Og håper virkelig vi kan fortsette. Første gangen gikk bra.
Han elsker å bade.

Ellers så har vi vært innom baby synging, men falt ikke helt i smak for meg i alle fall.
Synge kan vi gjøre hjemme heller.

Så joda, vi har begynt mer eller mindre på to ting de to siste ukene.
Skal sies at jeg bare jobber 2 dager, og at det derfor er greit å aktivisere han litt flere dager.

Skøyte skolen hørtes jo veldig morro ut da[:D]

nei...
men hun skal få tilbudet når hun blir eldre.
hun elsker å bruke kroppen sin, så turn er kanskje noe for henne.
og baller er jo bare heeeelt topp... så kanskje ballspill av et slag.
men hun får velge en ting, orker ikke farte på noe hver dag hele uka.

for nå ha vi nok med å gå en tur på ettermiddagen etter barnehagen... da
er hun mer enn nok klar for senga.

Har ikke starta med noe sånt med Markus ennå. Han er gANSKE SLITEN NÅR KVELDEN KOMMER OG VET DET ER TURN/LEKEGRUPPE PÅ Stavsjø på torsdager fra klokka 17.30-18.30
Men venter litt med det på han.

Men Oliver begynte på 4 års partiet på turn nå, og stor trives.

Men det er jo litt i nærheten da MiniMoi[;)]
Koster 350,- i halv året.

Har jo gått på babysvømming til nå[:)] Startet opp for 3 uker siden, men vi fikk aldri noe mail eller sms når det nærmet seg, som de har gjort tidligere. Så det har gått helt i glemmeboka for meg og betalingen[&:][&:] Sente de mail, lurte på om vi har plassen enda, men ikke fått noe svar. Så tenkte jeg bare skulle betale, og troppe opp neste gang[8D]

Turnen her, får de ikke starte med før de er 2 år[;)]
Meldte på storesøster, men har ikke fått plass[&o]

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

Har ikke starta med noe sånt med Markus ennå. Han er gANSKE SLITEN NÅR KVELDEN KOMMER OG VET DET ER TURN/LEKEGRUPPE PÅ Stavsjø på torsdager fra klokka 17.30-18.30
Men venter litt med det på han.

Men Oliver begynte på 4 års partiet på turn nå, og stor trives.

Men det er jo litt i nærheten da MiniMoi[;)]
Koster 350,- i halv året.

Typisk at det skulle være samme dag som skøyteskolen da[:'(]

Syntes Kian er for liten...Han har mere nok med barnehagen...Og storesøskene sine...hehe...

Den tid kommer før eller siden alikevel...koseligere når han kan være med og velge selv...
Storesøster på 8 år har ikke ville blitt med på noe annet en noe som blir kalt idrettsgruppa...er bare lek og moro i en gymsal...som et par timer med gym...

Og 3 åringer har og vært der av og til...men trur vi venter litt her...Skal jo ha tid til familielivet og [8D][:D]

Back
Topp