Har dere begynt med ull

Ja, for en stund siden =)

Ok. Er sånn 8-9 grader her på dagen, og han er ute i barnehagen fra 10-1530.
Tror jeg skal ta på ull i morgen da. Var bare redd 8-9 grader var for varmt

Jeg bruker ulldress, ullvotter og ullsokker til og fra barnehagen;) også kler de hun med ull, fleece eller bare dress etter været og temp når dem er ute.. men så har ikke vi noe sol lenger, så er kaldt om morgen ;)

Vi har forresten brukt litt ull/ sikle gjennom hele sommeren ;)

Er litt hipp som happ i grunnen! Bruker endel ull i bhg nå når tempen er under 5 grader. Men de dagene jeg vet de skal være inne for å gjøre spesielle aktiviteter tar jeg bomull på henne, mest så vi skal få brukt alle de fine klærne vi har i bomull ;)

Ok. Er sånn 8-9 grader her på dagen, og han er ute i barnehagen fra 10-1530.
Tror jeg skal ta på ull i morgen da. Var bare redd 8-9 grader var for varmt
Det kommer jo helt an på hvor mye han har mellom undertøy og dress som avgjør om det blir for varmt ;)

Ja, når vi er ute:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ja, for en liten stund siden, det kan være bare 1 grad om morningen, så får de heller ta av hvis det blir for varmt i barnehagen.

Fie e så lita å litt tynn :P så ho ha bruka ull body og strømpe boksa lenge :) Ellers så har ho heimstrekka ullboksa og ullgenser, og fleece dress og parkdress når ho e ute, og stonze "sko" med ull innlegg, ooog ei go lura og reima våtta :)

Vi har ikke brukt ull så mye innerst, men hjemmestrikka utenpå body og strømpis visst det teller som ull. Driver og tester litt bodyer av og til for hun reagerte på ull da hun var lita.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, her holder det med vanlig strømpis under buksa foreløpig - men begynner nok å kjøpe litt ull nå etter hvert. Temperaturen har jo begynt å synke litt..

Vi har ikke brukt ull så mye innerst, men hjemmestrikka utenpå body og strømpis visst det teller som ull. Driver og tester litt bodyer av og til for hun reagerte på ull da hun var lita.

Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her, og vi har ullsilke fra janus som har gått veldig bra. Kjøpte en tiljamid bambusbody og, den er kanongod! Varer ihvertfall ett år gjør den også. I tillegg har jeg fått låne nøstebarns ullsilke fra ei venninne, og det tåler gutten! Anbefales! :) NB holder jo også kjempelenge, et pluss siden d koster litt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp