Har dere begynt med redebygging?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Hvordan ligger dere ann med redebyggingen? Har behovet meldt seg enda eller kjenner du ikke på det? :)

Behovet har vært der lenge, men verre med orken. Men er igang. Fått fikset kommode pluss stelleplass i andre etasje, handlet det meste av utstyr og planlagt hvor ting skal stå og sånt. Ja, og vasket klær samt lagt størrelse 50 og 56 i hver sin skuff, pent sortert i skubb-kurver fra ikea (i eget klesskap og kommode råder derimot fullstendig kaos :hilarious:).

Behovet har vært der lenge, men verre med orken. Men er igang. Fått fikset kommode pluss stelleplass i andre etasje, handlet det meste av utstyr og planlagt hvor ting skal stå og sånt. Ja, og vasket klær samt lagt størrelse 50 og 56 i hver sin skuff, pent sortert i skubb-kurver fra ikea (i eget klesskap og kommode råder derimot fullstendig kaos :hilarious:).
Synes det høres ut som at du er veldig godt igang!

Her har jeg tatt frem klærne fra storebror i størrelse 50 og 56, og kikket på dem. Det er alt...

Skrudde opp sengen idag. Men det var igrunn bare for å ha et sted å legge alt annet utstyr frem til det skal brukes. Har en liten leilighet, så må få det "unna" litt.. Mangler bilstol, vippestol og klær.... Så det viktigste egentlig. Jeg har aldri kommet i "redebyggingsfasen".. Merkelig nok. Bare go with the flow. Ser for meg at far drar ut dagen etter fødsel og kjøper bilstol. hehe

Tanken har vært der en god stund, verre med energi og overskudd [emoji28] men har laget meg en liste over det vi skal gjøre ila de neste ukene, og der står både klær og montering av seng og vogn [emoji108]

Synes det høres ut som at du er veldig godt igang!

Her har jeg tatt frem klærne fra storebror i størrelse 50 og 56, og kikket på dem. Det er alt...

Ja, har det. :) Og hadde ikke mannen vært så treg så hadde stellebord på badet vært oppe (vi skal ha vegghengt og jeg tar ikke sjansen på å skru det opp selv så lite handy som jeg er :playful:), senga satt opp og det meste fiksa.

Ble snytt for redebygging sist, så fått dobbelt opp av lyst nå tror jeg. :hilarious:

Vi har egentlig alt vi trenger etter storesøster, men er kanskje snart på tide å finne det frem litt etter litt?[emoji4] Skal male barnerommet i helga da, så tenker jeg så smått begynner å finne frem klær og vaske utstyr neste uke[emoji173]️

Har fått gått igjennom alt jeg har fra storesøster og fått kjøpt inn nesten alt som jeg følte jeg manglet. Men det er lite som har kommet i hus. Alt er pakket vekk fortsatt. Har en utålmodig jente, så prøver å vente lengst mulig med å ta frem for mye babyting. Ventetiden blir så lang. Har bare funnet fram de klærne som vi skal ha med på sykehuset og bilstolen.

Hadde du spurt meg i går, så hadde jeg svart nei. I dag derimot. Så meg nødt til å ta en bytur, og fortsatte med nettshopping da jeg kom hjem. Nå mangler vi kun vogn, bilstol og stellebord. Det skal vi kjøpe til helgen :) Får ikke montert noen møbler enda, eller vasket klær. Vi skal flytte, så jeg er nødt til å vente noen uker :)

Har skrudd opp senga sånn at vi har en plass å legge ting.. har de viktigste tinga og litt klær, men ikke noe sted å gjøre av det enda..

Må gå igjennom flere klær som dukket opp etter eldre søsken, vaske nye klær jeg har kjøpt.
Ellers må vi få kjøkkenet ferdig.
Og rydde ting på plass i kommoder.
Sikkert mere jeg vil kjøpe, men har det viktigste så kan vente til etter fødsel:)

Har pusset opp rommet hennes, så begynner og få ting på plass. Mangler og vaske klærne, å skru i sammen stellebord osv :-) vognen venter vi på då det var 12 uker leverings tid på den :-)

Back
Topp