Har dere begynt med redebygging?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Eller tenker dere på når dere vil starte med det? Innkjøp av utstyr, klargjøre barnerom osv. Noen liker å være veldig tidlig ute, mens andre igjen kanskje venter helt til det "må" gjøres! Eller kanskje dere tar det litt etterhvert? :)

Begynte å rive barnerommet, hehe. Oppgradert alt det elektriske, etterisolert og fått opp nye veggflater og gulv. Mangler bare å få malt veggene og få kjøpt inn resten vi trenger til lille.

Jeg blir å få engangsstønad så jeg blir ikke å kjøpe noe utstyr før den er kommet. Blir sikkert å strikke en del fra etter oul.

Jeg gjøres ingen ting før etter oul, vil vite at alt er ok først:)

Ikke kjøpt enda, men har bestemt hvilken vogn vi skal ha og egentlig alt av utstyr ellers også :) Hatt litt for mye tid til å lese og kikke på nett mens jeg har vært sykemeldt og ligget på sofaen i snart 8 uker :D

Ikke kjøpt enda, men har bestemt hvilken vogn vi skal ha og egentlig alt av utstyr ellers også :) Hatt litt for mye tid til å lese og kikke på nett mens jeg har vært sykemeldt og ligget på sofaen i snart 8 uker :D

Hvilken vogn går du for? Jeg gjorde mye research ved forrige graviditet, men syns det var veldig vanskelig. Bestemte oss aldri [emoji85]

Hvilken vogn går du for? Jeg gjorde mye research ved forrige graviditet, men syns det var veldig vanskelig. Bestemte oss aldri [emoji85]

Bugaboo buffalo, veldig fornøyd med det valget :D Vi vurderte også emmaljunga nxt90, men likte den fra bugaboo mye bedre. Mannen er 193 høy så bugaboo buffalo var mye bedre for han å trille pga håndtaket spesielt.

Har hatt to emmaljunga tidligere, først mondial som vi byttet ut da guttungen var 10 mnd pga den va altfor stor og tung. Kjøpte da emmaljunga nitro city med svingbare hjul og var mye mer fornøyd med den :) Men ville ha en enda mindre vogn denne gangen, som ikke tar så mye plass bak i bilen. Svingbare forhjul var også et av kriteriene jeg hadde, så mye bedre å trille! Stort pluss at bugaboo er så enkel å legge sammen også :) Anbefaler deg å dra i butikk å prøve de vognene du liker, både å trille, legge sammen og prøve vognen bak i bilen :)

Bugaboo buffalo, veldig fornøyd med det valget :D Vi vurderte også emmaljunga nxt90, men likte den fra bugaboo mye bedre. Mannen er 193 høy så bugaboo buffalo var mye bedre for han å trille pga håndtaket spesielt.

Har hatt to emmaljunga tidligere, først mondial som vi byttet ut da guttungen var 10 mnd pga den va altfor stor og tung. Kjøpte da emmaljunga nitro city med svingbare hjul og var mye mer fornøyd med den :) Men ville ha en enda mindre vogn denne gangen, som ikke tar så mye plass bak i bilen. Svingbare forhjul var også et av kriteriene jeg hadde, så mye bedre å trille! Stort pluss at bugaboo er så enkel å legge sammen også :) Anbefaler deg å dra i butikk å prøve de vognene du liker, både å trille, legge sammen og prøve vognen bak i bilen :)

Tror nesten jeg blir nødt til det, men venter nok litt enda. Vi endte nesten på babyjogger city elite sist gang, men synes vognen var litt bred og kjipt at man ikke kan ha barnet vendt mot seg når de bruker sittedelen. Får vel bare teste litt. Takk for tips:)

Vi har begynt å smått. Har malt barnerom, sett på vogner (valgt ut en vogn vi liker) og begynt å tenke litt på hva vi må ha versus hva vi har lyst på. Tenker en del på kvalitet da vi håper å få brukt utstyret mer enn en gang

Tenkte å vente til vi vet hvilket kjønn det blir etter OUL. Da vet vi mer sikkert alt sammen. Føler at frøet kan ramle ut enda nå selv om jeg når milepælen på 12 uker i morgen.

Venter litt.
Nettopp solgt en del babyutstyr, så det må kjøpes på nytt[emoji17]
Kommer også ann på kjønnet. Blir det jente har vi alt av klær. Blir det gutt så må alt handles

Vi har alt fra tidligere [emoji5] Har ei jente fra før, så hvis det blir gutt må en del klær byttes ut. Vi har hele tiden kjøpt store klespakker istedenfor å kjøpe alt nytt, det kommer vi til å gjøre denne gangen også [emoji5]

Back
Topp