Har dere begynt med legging tidligere på kvelden ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Eller får babyen sove inne på stua til dere går og legger dere ?

Når planlegger dere evnt å begynne med kvelds/legge rutiner ?

Babyen får på pysj ca samtidig med lille storebror ca 18.30. Hun er som regel våken fra 16-17 tiden til 21. Hun får mat på sengen sånn ca fra 19.00 til 20-21 og sovner med smokken i munnen. Ofte våkner hun ikke før 04. KJEMPE FORNØYD med det!

Har lagt lille i sengen åtte ni fra dag tre, i begynnelsen spiste han ofte om natta. Nå legger han seg mellom sju å åtte, å har sovet til fem å så videre til sju åtte. Men di siste fire nettene har han våknet igjen tolv ett å så fire fem å så sju åtte. Prøver bade han to tre ganger i uka å jeg har litt sånn kose oss på stellebordet før senge tid for å dra ut tida litt. Da vasker vi godt med klut å vann om han ikke bader. Håper på fra åtte til fem igjen i natt, men tror jeg bare var veldig heldig en stund hihi, slitsomt men han er sååå verdt det :)

❤gutt født 27/6❤

Ikke sjangs før etter mating i 23-24 tiden.... enn så lenge! Mor er veeeeldig klar for litt kveld, så vi får begynne så smått å forskyve... :)

Han legger seg samtidig med oss rundt 10-11 på kvelden. tar siste kveldsammingen i sengen for så å legge han i sin egen seng,:)

Tar kveldstell i 19-20 tiden så får han flaske og sovner kl 21 ca. Fornøyd med det :) men sover Max 3 timer av gangen

Begynte med å legge ham i senga framfor vogga for et par uker siden. Pysj sånn litt før 20, sovner mellom 2030 og 2130. Sover til 02/03 og så til 05/06/07, litt varierende.

Legger seg i 8 tiden:) deilig å være litt alene på kvelden også:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg begynte å legge henne i 7-8-tiden helt fra starten, men de siste par ukene har hun ikke funnet roen før jeg har lagt meg, så nå har jeg henne i stuen sammen med meg til ca kl 22. Jeg prøver stadig vekk å legge henne tidligere, men det ender alltid med at hun våkner når jeg lister meg ut av soverommet eller innen 10-15 minutter. Jeg ble lei av å tilbringe timesvis på soverommet hver kveld, så derfor har vi utsatt det litt til.

Her har vi ikke begynt med det ennå. Hun legger seg når vi legger oss. Men planen er å begynne med det når hun er rundt 10-12 uker:) Nå for tiden er hun veldig urolig mellom 18-22, så da henger hun i puppen og koser med mor..

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Back
Topp