Har dere begynt med gravidklær?

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg passer i mine vanlige klær enda, men har kjøpt ei gravid bukse og genser som jeg skal bruke når jeg ikke får på meg mine vanlige klær lengre:) også sa jeg synes det er veldig dårlig og kjedlig utvalg,og håper vår klærne er finere. men venter til alt annet ikke passer før jeg går med gravid klær. Magen har kommet fram nå,liten kule:) 14+0 i dag.

har du begynt å bruke gravid klær?

Er 14 uker idag, og bruker gravidebukser. Ser ut som et stappa pølse i mine egne bukser, og det er ikke noe fint. :) Bruker mine egne overdeler da.

Har ikke begynt ennå, men jeg må sy om arbeidsbuksa for den er for trangt for magen :)
Er nok ikke lenge til jeg må se etter mammabukser.

Jeg har ikke begynt med mammaklær enda, men det er nok ikke så lenge til. Buksene begynner ihvertfall å bli i overkant stramme rundt livet nå, men jeg tror jeg kan bruke vanlige topper/gensere en stund til :)

Har brukt gravid tights nå for en uke, alt annet er ubehagelig. Bruker vanlige overdeler over gravid singletter. Bruker gravid singlettene fordi de er så behagelige, ikke fordi jeg nødvendig vis må.

Hei, litt for tidlig for min del, bare 11 uker på onsdag, tro j venter litt til, mine klær passer bra enda :)

Har brukt gravid tights nå for en uke, alt annet er ubehagelig. Bruker vanlige overdeler over gravid singletter. Bruker gravid singlettene fordi de er så behagelige, ikke fordi jeg nødvendig vis må.

Visste ikke at det fantes gravid-tights jeg... :P Går med vanlig tights :) Må vel kjøpe noen mammaklær jeg også.....

Uke 15 og heller ikke begynt med gravidklær. Tviholder meg til mine bukser så lenge jeg kan;) husket hvor jeg savna dem sist:)
Har ei mammabukse men får bare større mage av det svære beltet/stoffet som er på. Blir bare krøll når jeg ikke fyller den ut enda

Enig med deg marlene87, jeg får også større mage av gravid klær. Sikkert Pga alt ekstra stoffet som er der. Jeg har jo ikke så stor mage. Men kan bruke alle mine vanlige klær, glad jeg ikke synes det er ubehagelig, fint å kunne bruke sine vanlige klær og føle seg vell:)

bruker mammabukser ja.. begynte med det egentlig tidlig da jeg syns det gjorde vondt med di andre buksene. var så øm nederst på magen.. men nå trur jeg egentlig ikke det er noe vits i prøve di andre buksene en gang :/

Har kjøpt en, for ingen av de andre passer lenger. Blir kvalm hvis noe strammer for mye på magen. Men her går det stort sett i joggebukse, da jeg bare er hjemme. 100% sykemeldt pga kvlme og oppkast :)

Har kjøpt 2 mammabukse, er helt nødvendig ;) får fint på meg de andre buksene, men de strammer mer enn jeg liker på magen så!

jeg bruker bare mitt vanlige tøy :) :) trenger ikke noe enda.. :) har ikke fått noen mage selv om jeg er 14 uker i dag :) men var i danmark i går og kjøpte en fin hvit mammagenser på HM, med knytting i livet :D falt pladask :) så én stk vår-genser ligger klar.. :)

Bruker mamma bukser og kjøpt inn større bh'er :)

<p>Jeg har ikke begynt å bruke det enda. gir det noen uker til ;)

Hihi nei det er nok ikke vits for deg å prøve vanlige buksene dine. Magen din har blitt så stor og fin :-) Gleder meg til min kommer på ordentlig når jeg ser bilder av din :-)

Back
Topp