Jeg personlig har aldri trent før svangerskapene mine. På tide å begynne kanskje?
Har alltid hatt 20 kg + for mye, men etter en vektoppgang på 20 kg med nr 1 og 20 kg med nr 2 (tok dog av meg 40 kg mellom 1 og 2) er jeg klar for et nytt og sunnere liv.
Man skal jo være i form til å leke og herje med ungene også!
Veier for øyeblikket 14 kg mindre enn da jeg ble gravid med nr 1 så er jo ganske godt i gang.
3 kg igjen før jeg er tilbake på startvekta da jeg ble gravid med nr 2, 10 uker siden fødsel
Har meldt meg på treningsstudio og fått personlig trener som har satt opp treningsprogram.
Hovedfokuset er bekken og rygg-trening da jeg slet med bekkenløsning i begge sv.skapene.
Har hatt 5 treningstimer der hittil og allerede økt med 5 og 10 kg på samtlige apparater! kjempe stolt
Treningsukene mine ser slik ut:
Mandag: Morsom dans, yoga og pilatesliknende trening med 2åringen på gulvet
Tirsdag: 1 time styrke og 30 min kardio i studio
Onsdag: Trilletur på 1,5 time med barselgruppa
Torsdag: 1 time styrke og 30 min kardio i studio
Fredag: Enten fridag eller trilletur til butikken e.l.
Lørdag: PAUSE
Søndag: 1 time styrke og 30 min kardio i studio
Bytter på tredemølle, spinning og stepmaskin når jeg trener kardio.
MIN MOTIVASJON: Bryllup 9. August 2014 og SKAL ha drømmekroppen MIN (ikke nødvendigvis flat mage, men uten jellybelly og fleskelår *fnis*)
Noen andre som er godt i gang med å få av babykiloene?
TELL me about it <3
*smask*
Har alltid hatt 20 kg + for mye, men etter en vektoppgang på 20 kg med nr 1 og 20 kg med nr 2 (tok dog av meg 40 kg mellom 1 og 2) er jeg klar for et nytt og sunnere liv.
Man skal jo være i form til å leke og herje med ungene også!
Veier for øyeblikket 14 kg mindre enn da jeg ble gravid med nr 1 så er jo ganske godt i gang.
3 kg igjen før jeg er tilbake på startvekta da jeg ble gravid med nr 2, 10 uker siden fødsel
Har meldt meg på treningsstudio og fått personlig trener som har satt opp treningsprogram.
Hovedfokuset er bekken og rygg-trening da jeg slet med bekkenløsning i begge sv.skapene.
Har hatt 5 treningstimer der hittil og allerede økt med 5 og 10 kg på samtlige apparater! kjempe stolt
Treningsukene mine ser slik ut:
Mandag: Morsom dans, yoga og pilatesliknende trening med 2åringen på gulvet
Tirsdag: 1 time styrke og 30 min kardio i studio
Onsdag: Trilletur på 1,5 time med barselgruppa
Torsdag: 1 time styrke og 30 min kardio i studio
Fredag: Enten fridag eller trilletur til butikken e.l.
Lørdag: PAUSE
Søndag: 1 time styrke og 30 min kardio i studio
Bytter på tredemølle, spinning og stepmaskin når jeg trener kardio.
MIN MOTIVASJON: Bryllup 9. August 2014 og SKAL ha drømmekroppen MIN (ikke nødvendigvis flat mage, men uten jellybelly og fleskelår *fnis*)
Noen andre som er godt i gang med å få av babykiloene?
TELL me about it <3
*smask*