Har dere begynt å trene igjen?

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg personlig har aldri trent før svangerskapene mine. På tide å begynne kanskje? ;)

Har alltid hatt 20 kg + for mye, men etter en vektoppgang på 20 kg med nr 1 og 20 kg med nr 2 (tok dog av meg 40 kg mellom 1 og 2) er jeg klar for et nytt og sunnere liv.
Man skal jo være i form til å leke og herje med ungene også!
Veier for øyeblikket 14 kg mindre enn da jeg ble gravid med nr 1 så er jo ganske godt i gang.
3 kg igjen før jeg er tilbake på startvekta da jeg ble gravid med nr 2, 10 uker siden fødsel :)

Har meldt meg på treningsstudio og fått personlig trener som har satt opp treningsprogram.
Hovedfokuset er bekken og rygg-trening da jeg slet med bekkenløsning i begge sv.skapene.
Har hatt 5 treningstimer der hittil og allerede økt med 5 og 10 kg på samtlige apparater! kjempe stolt :D

Treningsukene mine ser slik ut:
Mandag: Morsom dans, yoga og pilatesliknende trening med 2åringen på gulvet
Tirsdag: 1 time styrke og 30 min kardio i studio
Onsdag: Trilletur på 1,5 time med barselgruppa
Torsdag: 1 time styrke og 30 min kardio i studio
Fredag: Enten fridag eller trilletur til butikken e.l.
Lørdag: PAUSE
Søndag: 1 time styrke og 30 min kardio i studio

Bytter på tredemølle, spinning og stepmaskin når jeg trener kardio.

MIN MOTIVASJON: Bryllup 9. August 2014 og SKAL ha drømmekroppen MIN (ikke nødvendigvis flat mage, men uten jellybelly og fleskelår *fnis*)

Noen andre som er godt i gang med å få av babykiloene?

TELL me about it <3

*smask*

Du er kjempeflink :)

Her blir det en del unnasluntring.....
Men jeg er under startvekta mi før dette svangerskapet :)
Så har bare litt oppstramming igjen egentlig ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Jeg begynte på Easy Life i september i fjor, Målet var og få av 20 kg, fikk av 10 før jeg blei gravid:) og nå etter graviditeten har jeg bare igjen 5 kilo til jeg når målet jeg satte meg i fjor, men sliter skikkelig med de siste 5:(

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Prøver så godt jeg kan. Men er lett å ikke trene. Jeg trur jeg fortsatt har vann i kroppen og skal til legen. Jeg har så vidt gått ned det babyen veide. Litt slitsomt å veie ti kg mer enn før og ikke noe hjelper.

Så flink du er :)

Jeg har ikke trent stort, nei. Er 4,5 kg unna pre-graviditetsvekten. Har tenkt til å begynne med Yoga, men ikke så lett med en utålmodig baby ;) Gikk en laaaang trilletur i går da. Med en del oppoverbakker. Føles godt i dag :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Det er nok dårlig med både motivasjon og trening her i gården, noe som kanskje kommer fram i signaturen min:

Exercise is a dirty word. Everytime I hear it, I wash my mouth out with chocolate :p

Jeg sitter her med tidenes gangsperre etter en runde med min PT i går. Au au. Men godt å kjenne at man har brukt kroppen sin. Skal sies at jeg liker å trene og har trent gjevnlig siden jeg var 18 (10 år siden), men i svangerskapet var jeg mye plaget med vonde kynnere som meldte sin ankomst når jeg var i aktivitet så har ikke rørt meg stort i svangerskapet dessverre. Og det merkes nå. For en elendig kondisjon... Må igjen si at jeg syns opplegget ditt hørtes veldig bra ut :) Stå på

Jeg svarte jo over her at jeg lett sluntrer unna.
Men i dag var jeg med på en skikkelig økt med jentene ♥
Kjenner det godt i kroppen ja :)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Trener når jeg er opplagt til det, med lite søvn orker jeg ikke alltid. Er 1 kg mindre enn før jeg ble gravid og er egentlig ganske fornøyd men vi gjerne ha litt med musker :p tenkte å begynne på elixia men er skeptisk til å ta gutten i barnepass, då må det bli når han sover ihvertfall.

...trener og trener fru blom ;-) Men går og sykler mye da. Føler meg egentlig ganske sprek :-)

Lillebror 24. juli

Jeg har veldig lyst til å komme i gang med treningen. Det som holder meg tilbake er det å overlate minstemann til fremmede (må trene på dagtid). Må da benytte meg av barnepass på treningssenteret. Men jeg tenker det er en kneik jeg må komme meg over, så lurer på å bare hive meg rundt og sette i gang. Har trillet en del tur o.l, men det kan ikke sammenlignes med den treningen jeg egentlig bør ha.

Nei, trening er ikke noe for meg. Dessverre veier jeg mange, mange kilo for mye. Har gått ned det jeg gikk opp i svangerskapet, men der stopper det opp og skulle virkelig gått ned halve meg omtrent. Men får vel bare være som jeg er, siden jeg ikke vet om noen måte å gå ned noe særlig på som er sunt for meg.

Har igjen 7 kilo til det jeg veide før svangerskapet, og 11 kilo til 'drømmevekten'...

Har nå meldt meg inn på treningsstudio og skal hovedsakelig trene styrke. De har ingen barnepark, men jeg får ta med barnevognen inn i treningsstudioet når jeg skal trene... Jeg er nødt til å få trent med baby på dagtid, så jeg håper virkelig at hun godtar lydene etterhvert, og kan sove litt når jeg skal trene ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har planer om å begynne:P har ønsket meg treningsmatte og manualer til bursdagen min men regner med at jeg kanskje må kjøpe selv.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp