Har dere begynt å tenke på navn?

M

Moderator Irene

Guest
Syns det er litt koselig å høre om dere har begynt å tenke på det.. :)

Kanskje dere har noen favoritter om det blir gutt eller jente? :)

Del gjerne!
 
Tror vi er ganske sikre på guttenavn.. Ikke i stein ennå men faller hele tiden tilbake på det :)
Jentenavn sliter vi mye mer med.
 
Vi er omvendt, har flere jentenavn, og ingen guttenavn. Men vi har prata om det i halvannet år alt haha! Så blir spennende å se om noe passer.
 
Vi har snakket om babynavn før, og vi er enige om hva slags type navn vi liker, og jeg har en liten liste med navn jeg liker godt. Vi får se hvordan det blir når det nærmer seg.
 
Vi har bestemt navn for hvert kjønn, men ikkje lyst å dele det :D :p
 
Vi har snakket om navn ja, men er ikke helt sikre, føler vi må se an barnet. Og jeg vil ikke dele, for det er vår lille hemmelighet :p
 
Begge er nesten enige om guttenavn, men blir aldri enige om jentenavn :p flaks at vi enda har god tid! Guttenavn er oppkalling etter bestefedre, men kan jo fort hende vi bestemmer oss for noe helt annet når babyen kommer :)
 
Jeg tror faktisk vi har begge deler klart :)
 
Jentenavn har vi null idé. Guttenavn har vi to det står mellom(oppkalling) som vi må se an på babyen når den kommer ut hvis det skulle bli en gutt :)
 
Nei. Tør ikke tenke på det før jeg har sett at det er liv der inne :)
 
Vi har snakket en del om det, mannen er sikker på jentenavn, guttenavn er vi fremdeles helt lost på...
 
Jeg har nevnt 1 guttenavn og ett jentenavn til gubben. Tror han må fordøye alternativene litt også får vi prøve å finne noen til.
 
Back
Topp