Har dere begynt å tenke på navn?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Eneste vi vet er at om det blir en gutt skal den oppkalles etter pappaen sin, men mer har vi ikke planlagt :)

har hatt jentenavn siden jeg gikk på VGS, (11 år siden). Blir det jente blir det sannsynligvis det. Gutt? No idea...

Nei, må vite kjønn før vi finner ut det;) men jeg tenker jo av og til på det da;)

Har både jente og guttenavn, har hatt de klare lenge, men er jo ikke sikker h*n passer til det navet :)

Har såvidt tenkt på det, ihvertfall jentenavn, men blir jammen ikke klok. Guttenavn er jeg fullstendig blank på. Er like vanskelig som sist, da klarte vi ikke finne navn før etter ordinær ul. Er mye lettere når man vet kjønnet også, syns jeg.. :-)

Har tenkt litt på det, er mange fine navn. Men venter til etter ordinær ul før jeg begynner å vurdere navn.

Her har vi navnene mer eller mindre klare..

Ikke tenkt på noe navn i det hele tatt :s Sist hadde vi bare to navn, og de ble det (guttenavn begge to). Denne gangen aner jeg ikke litt engang :P

Mie/Mia eller Adrian tror jeg akkurat nå.

Det har vi ikke tenkt på i det hele tatt.. Får se hvilket kjønn det er først tenker jeg.. Sliter litt med guttenavn.. Jentenavn er mye lettere av en eller annen grunn..

Eneste vi har avklart er at navnet må ha tre eller fire bokstaver (helst fire). :whacky011 Dette er fordi min kjære har tattovert navnet til Storesøster på fingrene, og Bøllefrøet sitt navn skal selfølgelig tattoveres på den andre hånden. Så hvis noen har fine korte navn å foreslå sa tar vi gjerne imot innspill. :happy119

Back
Topp