Har dere begynt å shoppe noe spennende enda?

lima85

Andre møte med forumet
Jeg kjenner jeg klør litt i fingrene etter å starte med innkjøp, men det er jo veldig tidlig enda...
Er bare 14+3 enda
Endte opp med å kjøpe vogn veldig tidlig, fordi vi fikk en god pris på den vi ønsket, men har ikke kjøpt noe annet enda. Men ser endel på Finn etter ting vi vet vi skal ha for å prøve å gjøre noen kupp der

Hva med dere andre? Har dere begynt shoppingen?
 
Med første starta jeg å shoppe allerede uken etter positiv test, kjøpte sprinkelseng, barnestol, stellebord, vogn, bilsete med base og noe babyklær (mest nøytralt, men kjøpte også noen plagg som var mest til jente og gutt). :angelic:

Denne gang kjøpte vi én body før vi i det hele tatt trodde at jeg skulle bli gravid (var visst gravid allerede da). En litt guttete body, men kan sikkert fint brukes til jente óg, bare synes den var utrolig fin og akkurat min type babyplagg. :happy: Utenom det har vi ikke kjøpt inn noe enda bortsett fra en ny stokke tripp trapp stol, da den var på tilbud. ;) Vi venter bare i spenning på å få vite kjønnet før vi begynner å handle, da vi har masse klær i nøytrale farger i en del størrelser fra jenta våres. :love017
 
Har ikke kjøpt noe enda. Men vil egentlig vente til jeg vet kjønnet :)
 
Vi har ikke kjøpt noe enda. Blir nok å vente til nærmere sommeren før vi begynner. Har liste over hva vi trenger da.
 
Jeg har kjøpt et par bodyer, men må komme meg på loftet og få oversikt over hva jeg har fra de andre tre før jeg kjøper mer:) Tror egentlig jeg bør vente til etter OUL også - til jentevharvjeg mye mer enn til gutt. Gutten i huset er eldst, og babyklærne etter ham har vært lånt ut 3-4 ganger, pluss at jeg brukte mye av d til jentene også. Så om det blir gutt er nok endel av garderoben moden for fornying... Av annet utstyr har vi alt vi trenger fra før.
 
Mine venninner er ferdige med å få barn, så jeg har vært heldig å fått mye av de allerede.
Både mammaklær, lekegrind, vippestol og bæresele.
Får vogn og bilsete av mamma og pappa.
Har kjøpt inn et par bodyer og noen supersøte små sokker ❤️
 
Ikke kjøpt noe enda. Har masse etter førstemann, må få en oversikt først. Har suglet på voksi babynest da, likte det utrolig godt :happy: mulig det kommer i hus snart..
 
Jeg har lyst til å kjøpe masse hele tiden, men tenker at det er lurt og vente for det er litt tidlig. Ser på finn flere ganger om dagen, men vi venter nok med det meste til nærmere sommeren. Det eneste jeg har kjøpt er litt ulltøy på tilbud og et bæresjal. Håper vi får arve en del også, for bebyutstyr er dyrt og det er mye jeg tenker at vi trenger.
 
Har masse etter de to vi allerede har. Trenger egentlig kun ny tripptrapp stol og ny seng til storebror sånn sv babyen kan arve sprinkelsenga.
Husker at jeg ville kjøpe masse veldig tidlig når jeg var gravid med nr 1. Så har jeg blitt mer og mer økonomisk (og praktisk) med nr 2 og 3.
 
Har det meste som vi trenger fra før. Trenger nytt stellebord, og ny seng til 2åringen så baby kan arve sprinkelsenga. Venter vel til utpå sommeren før vi ordner det.
 
Har kjøpt 2 søte nøytrale bodyer fra Lindex, å så ser vi etter søskenvogn.. trenger et nytt stellebord, men ellers ligger vi godt an :)
 
Da klarte jeg ikke vente lenger :) kjøpte 3 søte små bodyer fra Newbie siden KappAhl har 3 for 2 :)
 
Har ikke kjøpt noe enda, men skal kjøpe en nøytral sparkebukse eller noe etter tul imorgen. Har gjort det med de to første også. Har én av hver fra før, så har igrunn nok klær så drøyer lengst mulig med å kjøpe. Må ha ny madrass og stellebord - ikke det mest spennende å kjøpe
 
Har ganske lite siden vi egentlig kkke hadde tenkt å få flere barn :p
En del varsel på Finn på ting vi vet vi skal ha.
Men tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe før feriepengene kommer :) alle tingene tar jo plass og :p
Blir vel litt klær som kjøpes først mår vi vet kjønn <3
 
Vi har ventet på svar på nipt før vi kikket på noe, men nå har jeg endelig begynt å surfe og kikke. Veldig gøy! :)
 
Mannebeinet kommer hjem i slutten av april, og hvis jeg får bytta time til OUL får vi gått sammen når han er hjemme! Da er drømmen å handle litt rett etterpå ❤️
 
I dag skaffet jeg vognbag, som passer til vogna vi allerede har. :) Godt å ha enda en ting av listen.
 
Har kjøpet meg en brukt bb hugme, men det er det eneste. Venter til jeg vet kjønnet før jeg begynner å kjøpe noe mer :)
 
Back
Topp