Har dere begynt å sette frem ting?

SøtChilli

Flørter med forumet
Har så lyst til å ta frem vugga, fikse vogn og stellebord.. men må vente litt til syns jeg, hvertfall til etter ferien. Er bare 31 uker enda :)

Hva med dere, er det flere som er litt utålmodige?

Står klart på babyrommet [emoji4] henger opp stellebord i august tenker eg, skal ha vegghengt og trenger litt hjelp som vi får da.
Ellers blir vogn og seng å stå der til mini kommer tenker eg - skal ha senga på rommet vårt i starten, men får vente til ho kommer tror eg [emoji4]

Har så lyst til å ta frem vugga, fikse vogn og stellebord.. men må vente litt til syns jeg, hvertfall til etter ferien. Er bare 31 uker enda :)

Hva med dere, er det flere som er litt utålmodige?

Veldig utålmodig! Har jo alt klart, men venter med å sette frem til nærmere 35-36 uker. Skal sette i gang å vaske sengetøy og dynen etter ferien 15 juli :)

Det e bra det er flere! Har hatt mye vondt i magen i det siste, vært noen runder på føden og legevakt. Stresser ikke noe mindre av at mannen foreslo det kanskje var lurt å pakke bagen, så har gjort det da. Spørs hvor lenge jeg klarer å vente med resten!:happy:

Det lille vi har handla ligger under trappa i kjelleren, dvs grind og bilstol. Babyklærne ligger i esker i boden. Tenkte jeg skulle lage meg en to-do/handleliste over det som gjenstår :) Har ikke lyst å sette fram ting enda, blir bare enten nedlekt av han på snart 3 eller iveien på soverommet/badet enn så lenge :p

Jeg har ikke gjort noe!!:nailbiting: Er enda på ferie i over en uke. Men nå merker jeg at jeg har stort behov for å være hjemme og fikse. Gleder meg veldig til vi kommer hjem igjen. Vi har absolutt alt vi trenger fra storesøster, men må hente det fram og vaske. Og kjøpe bittelitt nytt bare fordi jeg har lyst å kjøpe babyting;)

Nei, det skal få vente lengst mulig. Alt står veldig godt på loftet. Er heldigvis ikke så mye man trenger i begynnelsen.

Blir nok å begynne med det når jeg flytter, så uke 34. Har veldig lyst altså

Klær ligger klart i skuffer. Sengen står klar på vårt soverom. Ellers har jeg handlet inn små ting som smokker, tilbehør til flasker, bleier og babysåpe :-) Tar litt etter litt.

Nei, drøya til august - står bare i veien. Kjenner at det einaste som stresser meg er at eg må få tak i kommode til snart storebror slik at eg får tømt stellekommoden på badet [emoji15]

Nei, her må to soverom pusses opp først og det kommer til å ta litt tid.

Har ikkje gjort noko, rydda og sortert/kasta gamle babyklær einaste....gjer minst mulig før han kjeme, sette opp seng einaste

Jeg har ikke satt fram noe, men etter ferien tenker jeg å begynne så smått. Få vasket alle klærne, finne ut hvor alt skal ligge og evt bestille en kommode fra Ikea hvis vi ikke har plass :) Senga venter vi med det lengste å sette opp da vi ikke har så stort soverom, ellers blir den bare i veien.

Skrudde sammen babykurven her om dagen faktisk, men mest for at den var i veien [emoji14]
Ellers så er ca ingenting gjort [emoji14]

Vogn og Bilsete står på et lager. Har i tillegg en eske med ting som jeg har overtatt fra min søster som må sees igjennom før jeg kan handle annet. Men har ikke så god plass, og har for øyeblikket min eks stedatter boende frem til august.

Planlegger å begynne på dette når hun har flyttet ut og vi har litt ledig plass igjen så satser på hun finner en bolig i august når hun vet hvor hun har kommet inn på skole. Skal ha tre uker ferie frem til da. Men begynner å kjenne litt på behovet for å få ting på plass.

Har fått vasket klær og sengetøy. Bilsete står klart og senga er satt opp, men den blir ikke flyttet inn på vårt rom før lillegutt kommer [emoji5] Har også satt opp stellebordet på badet, var mest for å sjekke hvilke løsning som var best da[emoji6]
Er glad det meste er i orden nå som jeg må ta det rolig fremover, slipper å tenke på alt som mangler og som jeg ikke kunne fått gjort selv [emoji16]

Nei, drøya til august - står bare i veien. Kjenner at det einaste som stresser meg er at eg må få tak i kommode til snart storebror slik at eg får tømt stellekommoden på badet [emoji15]

Jysk har tilbud på kommoder når tror jeg [emoji4]

Stellekommoden står klar på badet, seng og kleskommode på babyrommet, vogn og bilstol i gangen.. Pluss div småtteri. Her er det meste på plass. Mangler vell å vaske klær [emoji4]

3262bd539126ac7d85caed49223f0454.jpg
Er ikke helt i mål som dere ser [emoji23][emoji23]

Back
Topp