Har dere begynt å planlegge sommerferien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Blir planene noe annerledes nå som det er en liten mageboer med?

Planene er å være hjemme. Fødte i uke 26 forrige svangerskap, så tørr ikke dra langt fra sykehuset i tilfelle noe skulle skje på nytt. Vi skal også flytte og trenger en del nye møbler, så pengene kommer til å gå til det

Har ei på 14 mnd så har ikke lagd de store planene for sommeren, hun vil riktig nok få 5 ukers ferie, 2 med bare meg, 2 med bare pappen og 1 sammen med oss begge da min jobb ikke fikk til å gi meg ferie i alle de 3 ukene jeg egentlig ønsket :p blir nok en del hjemme og en del turer på hyttene våre ved sjøen og på fjellet. Har også hund så feriene har til nå blitt lagt opp til hva han kan delta på, vil nok muligens bli litt mer barnevennelig og ikke hundevenbelig etterhvert som frøkna og minien vokser til og kan være med på mer ting og steder (badeland, syden osv :) )

Forandrer ikke på noe planer :)
Hadde tenkt å reise på gården til familien til samboeren i Danmark, og kommer fortsatt til å gjøre det :)

Planen var å bli hjemme og ta noen turer på hytta. Skulle egentlig begynt å jobbe om en mnd, og pappan skal ha permisjon, men siden jeg nå skal gå hjemme lengre så lurer jeg på å finne på litt mer med snuppa.

Eneste er vel at mannen har snakket om å dra til Namsskogan Familiepark.
Sønnen til mannen skal konfirmeres i mai, så skal vi i dåp i oktober og kanskje 2 dåper til i juli. Annet enn det så tar vi det som det kommer :)

Vi har ingen planer annet enn å ta det litt på sparket men blir ikke sånn lange ferier siden vi ikke har barnevakt til dyrene :-) Men bare tanken på 3 uker hjemme med mann og barn får meg til å få sommerfugler i magen ❤ Familietid, den beste tiden ❤

3 uker I Bulgaria:D

Vi skal en uke til Damnark, vi har bestilt hus med svømmebasseng og lekeplass, så blir en rolig og fin ferie :)

Vi har tradisjon i å dra til Nederland på konsert. Det innebærer dansing og god musikk i hele 9 timer! Fra klokken 21:00-06:00... Blir nok ikke noe av konserten i år, men jeg tror det bli biltur til Nederland eller Europa likevel :)

Vi har ikke tatt hensyn til det under prøvingen da den har tatt sånn tid :-) Så vi hadde allerede bestilt en uke på Rhodos i juli da jeg ble gravid. Tenker det er en fin tid å reise på, 22 uker på vei og i 2 trimester med god margin :-)

5 uker i Tyrkia :)

3 uker på Bali med en liten frøken på 18 mnd og meg gravid. Blir spennende hvordan dette kommer til å gå. Ferien var planlagt og kjøpt, så vi reiser uansett.

Vi har ingen planer. Mannen jobber veldig mye om sommeren, så det må bli til høsten en gang. Prøver å lokke han med til syden, en siste tur vi er helt alene. Men han er ikke glad i syden eller reising generelt:(

Nei. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre da jeg og mannen ikke får noe ferie sammen :( Litt kjipt men vi får finne på noe lurt

Vi skal faktisk kjøre til Bodø med 2-åringen :p eneste planen er å kjøpe ny bil, for jeg sitter ikke godt i den vi har også har vi ikke plass til to barneseter :p

Vi har ingen planer annet enn å ta det litt på sparket men blir ikke sånn lange ferier siden vi ikke har barnevakt til dyrene :-) Men bare tanken på 3 uker hjemme med mann og barn får meg til å få sommerfugler i magen ❤ Familietid, den beste tiden ❤
Vi skal også nyte sommeren i hjemlige strøk! Det blir kjempedeilig :) Småturer til Lofoten, Bodø og Vesterålen. Muligens en spontan tur lengre sør om være blir dårlig. Vi har også dyr å ta oss av, og sommeren er så utrolig fin her!

Jeg har egentlig aldri vært på Vestlandet før (kun en helg i Sandnes), så vi tar med campletten og kjører langs fjordene i to uker :)

Back
Topp