Har dere begynt å lage Babymat?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg er IKKE super mamma og har ikke tenkt å lage mye mat, lagde ikke noe med eldste!
Men har nå hatt noen epler og gulrøtter som snart var klare for søpla så jeg har prøvd meg da! Skrellet og dampet som most med stavmikser.
Eplene ble digg! Ikke smakt gulrot ennå.
Men hva med avokado? Dampe den eller er den myk nok når den er så moden??
 
Har ikke lagt noe enda. Prøvde kjøpeglass først. Greit å vite hva han syns om det ;) han digger pære, så da kan jeg vel fint lage det :p

Men så var det den plassen i fryseren, da... Må kanskje hive ut ribba i bunnen fra 2013 eller noe sånt? :p
 
Jeg venter til jenta er 4 mnd før jeg begynner. Hun er fornøyd nok med puppen foreløbig:)
 
Jeg prøver også glass før jeg begynner å styre på kjøkkenet ;)

Avocado spises forresten rå. Pass på at en er såpass moden at du får most den godt med stavmikser.
 
Jeg prøvde avokado hinn dagen. Den var god og moden så skviste den bare hod med skje og gaffel. Var veldig liten så stavmikseren fik ikke tak;)
 
Har mosa å gitt han banan.. men kommer nok ikke til å styre med noe anna hjemmelaga før det blir middags tid. Da kommer han til å få en tilpassa variant av hva vi spiser - men for nå når det kommer til frukt, så elsker jeg smoothie posene! :)
 
Back
Topp