Har dere begynt å la babyen...

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
drikke av kopp?

Her lar jeg han drikke av en baby-bjørn kopp til hver frokost. Litt vanskelig akkurat nå pga. tennene nede men holder bare en klut under haken så går det fint. :)
 
Ja gjort det i ny og ne siden ho va 4 mndr :p ho syns d e kjempekjekt :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Leander gikk rett fra pupp til kopp. Fikk han aldri på flaska, den likte han ikke. Tutkoppen gikk i et par dager, men så nekta han. Min stemor anbefalte å begynne med kopp med en gang for det hadde hun gjort, så det prøvde vi og det gikk kjempebra. Er litt i tvil noen ganger for om han egentlig er tørst el om det bare er veldig gøy å drikke av kopp....:p
 
Vi bruker tutkopp, hun syns det er stor stas å holde den selv. Vi har også brukt vanlig kopp et par ganger, det blir mer søl, og krever at jeg hjelper henne i mye større grad.
 
Her vil hun ikke drikke noe annet enn mm eller i "nødstilfelle" mme på flaske. Prøvd alt av kopper og flasker, juicer og babysafter og vann, men vil ikke ha noenting... Noen tips?
 
Har prøvd å gi vann på kopp for å få han til å drikke litt. Det blir stort sett mye som kommer ut igjen, og han vil leke med koppen. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få vann i han.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Bruker tutkopp, men også litt kopp, blir litt mye gris :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ikke begynt :) Tror vi venter til 9 mnd. med tutekopp som det står på pakken til den vi har. Siden jeg ikke ammer, synes jeg kosen med flaske kan vare litt lengre, trenger ikke bli stor såååå fort :)
 
Vi har begynt med glass og sugerør. Kjøpte en kopp fra avent med sugerør og hu elsker den. Lite søl også. Det står fra 12mnd på den. Men hu greier å bruke sugerør. Hu ville ikke ha tutkopp, skjønte liksom ikke hvordan den skulle brukes.
 
Sniker fra august... Vi bruker en liten espressokopp til å gi vann i. Fyller den bare halvfull. Har gitt litt vann ved siden av maten i snart to mnd, og først nå begynner han å få taket på det, og kan drikke flere slurker på en gang. Flaske har han aldri likt,bare tygger på tuten. Suavinex har en tutekopp med myk tut, og den liker han også å holde på med, og får i seg litt fra den også.
 
Vesla her drikker av tutekopp:) den fra tupperware er favoritten her, den har nemlig myk tut:) har ikke prøvd fra vanlig kopp ennå. Føler det er for tidlig (les; føler jeg mister lille babyen min da:p) ;)

Prinsesse juli 2013
 
Han drikker vann fra vanlig kopp ja. Nekter både tutekopp og flaske.
Men kopp og pupp funker :)
 
Back
Topp