Har dere begynt å kjenne på nedpress?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Er nå 32+0 og er begynt å kjenne en del på nedpress, og at det kjennes ut som om han er på vei ut av huhaen daglig, så jeg må klemme sammen bena:shy:
 
Jeg kjenner ikke noe til det enda. Må hodet være festet/at baby ligger i hodeleie for å kjenne det? Lille her ligger med hodet oppover enn så lenge. (30+6)
 
Jeg kjenner ikke noe til det enda. Må hodet være festet/at baby ligger i hodeleie for å kjenne det? Lille her ligger med hodet oppover enn så lenge. (30+6)

Kjente nedpress når de andre satt i seteleie også, så tror absolutt ikke det❤️
 
Jeg kjenner ikke noe til det enda. Må hodet være festet/at baby ligger i hodeleie for å kjenne det? Lille her ligger med hodet oppover enn så lenge. (30+6)
Sniker; jeg hadde null nedpress med baby nr4, det til tross for hodet ned og .. baby nr4, liksom.... Så det er ikke alltid man får det heller ;)
 
Jeg kjenner ikke noe til det enda. Må hodet være festet/at baby ligger i hodeleie for å kjenne det? Lille her ligger med hodet oppover enn så lenge. (30+6)
Min første var i hodeleie og festet gaaanske tidlig men kjente aldri noe til nedpress. Andre fikk jeg aldri vite om var festet, hadde en del nedpress med han. Nå har jeg sykt mye nedpress men aner ikke om hun er festet eller ligger med hodet ned, har sittet i sete hele svangerskapet.(Men ut fra endret aktivitet i magen tror jeg hun nå ligger ned hodet ned).
 
Ja! Helt vilt!! Hodet ligger langt nede sa jordmor, men ikke festet og fester seg nok heller ikke, men han klarer nok ikke snu seg noe mer nå sa hun. Ikke rart alt er hovent og rart allerede. Føler jeg må knipe igjen. Krysser bena når jeg hoster og snyter meg og å sitte på huk er helt uaktuelt :hilarious: Har samme følelse nå 30+0, som typ 38+0.
 
Ja! Helt vilt!! Hodet ligger langt nede sa jordmor, men ikke festet og fester seg nok heller ikke, men han klarer nok ikke snu seg noe mer nå sa hun. Ikke rart alt er hovent og rart allerede. Føler jeg må knipe igjen. Krysser bena når jeg hoster og snyter meg og å sitte på huk er helt uaktuelt :hilarious: Har samme følelse nå 30+0, som typ 38+0.

Er såpass jeg føler det også, skal på ultralyd imorgen, så får jeg se om han fortsatt ligger i hodeleie:angelic:
 
Ja, har hatt en del nedpress de siste dagene. Kom sammen med økte symfysesmerter, så regner med hun har lagt seg lengre ned i bekkenet.

Hadde en del nedpress med de to andre også, men ikke så tidlig.
 
Magen min henger mye mer nedover nå, ikke rund som en fotball lengre. Er førstegangsgravid, 31+4. Betyr der at babyen nå ligger lengre nede i magen?
 
Magen min henger mye mer nedover nå, ikke rund som en fotball lengre. Er førstegangsgravid, 31+4. Betyr der at babyen nå ligger lengre nede i magen?
Kan godt være et tegn på det, ja :)
 
Kjente nedpress for få uker siden da hun lå med hodet ned, men hun har klart å kave seg opp igjen og ligger nå på tvers :laughing002
 
Kjenner det av og til tror jeg? Men usikker på denne følelsen. Kjennes ut som ting er lealaust der nede. Og at det henger løst på en måte :eek:
 
Kjenner det av og til. Uke 34+0. Føles som hun prøver presse seg ut der nede :laughing002 :smiley-ashamed004
 
Back
Topp