Har dere begynt å kjenne liv?

Charlotte1989

Andre møte med forumet
Jeg er nå 18+6, og har siden 18+1 kjent liv hver dag, på kvelden :) jeg er førstegangs, og hadde ikke trodd jeg skulle kjenne det nå alt. En deilig bekreftelse på at alt er fint ☺️

15+5 og har alt kjent liv i mer enn en uke. Dette er mitt 2. svangerskap og jeg husker godt hvordan bevegelsene kjentes ut fra sist. Nå er det ganske forsiktig, gleder meg til bevegelsene blir sterkere :D

Andre svangerskap og begynte å kjenne det skikkelig i går (18+4). Kjent masse i går og i dag -sist kjente jeg rundt uke 19/20, etter UL. Men opplever at sparkene denne gangen er myye kraftigere og tydeligere
Er så deilig :love7

19+1 idag og kjent bevegelser i ca tre uker :Heartblue aktiv liten tass inni her som sparker godt dagen lang, spesielt etter jeg har spist. Deilig å kunne dytte litt på magen nå så sparker han tilbake

Er førstegangs og 16+2. Kjenner ikke noe, trooooor jeg. Men av og til lurer jeg på om det kan være noe, eller bare luft i magen :wacky:

15 uker i dag, og har ikke kjent noe enda.
Er første graviditet :happy:

19+3 og kjenner absolutt liv ❤️ Har gjordt det i noen uker nå! (Er mitt andre barn)

Er 16+3 i dag og er førstegangs. Har den siste uken følt flere «former» for liv føler jeg. Ned mot bekkenbunnen føles det mest som kiling, på kvelden eller morgenen når jeg ligger helt stille er det en form for romstering, veldig svakt og vanskelig å forklare men mer som en kribling. Og noen ganger i løpet av dagen har jeg kjent små «tapping» innenfra livmoren. Som en finger som raskt trykker lett på magen. Vet jo ikke hva som er babyen og hva som er andre ting men får en indre ro av det

Dere som har opplevd dette før, høres det ut som babyen?

Har lenge vært usikker, har kjent bevegelser jeg har trodd har vært babyen, men er nå sikker på at det er lille jeg kjenner. Har kunnet gå dager mellom hver gang, men kommer litt oftere nå (dog ikke daglig). Er 16+5 og 2.gangs.

Ja :love017 jeg var også usikker lenge. Mannen kjente det utenpå for en uke siden, og etter det har det økt i styrke, og nå kjenner vi spark daglig. 17+4.

Er 16+3 i dag og er førstegangs. Har den siste uken følt flere «former» for liv føler jeg. Ned mot bekkenbunnen føles det mest som kiling, på kvelden eller morgenen når jeg ligger helt stille er det en form for romstering, veldig svakt og vanskelig å forklare men mer som en kribling. Og noen ganger i løpet av dagen har jeg kjent små «tapping» innenfra livmoren. Som en finger som raskt trykker lett på magen. Vet jo ikke hva som er babyen og hva som er andre ting men får en indre ro av det

Dere som har opplevd dette før, høres det ut som babyen?
Det høres veldig ut som babyen :)

Sniker fra september. Så koselig å kjenne liv, gleder meg veldig selv :happy: sist kjente jeg ikke før uke 20, like etter OUL! Tror det var først da det gikk opp for meg at jeg hadde noe inni meg og!!

Er 20+5 nå og kjenner liv hver dag :angel10 er så stas!! Og litt ailien følelse :whacky059

Kjente liv for første gang i uke 18. Kjenner nå flere ganger daglig :Heartred 21+6 i dag.
Tredje svangerskapet

Er 23+2 i dag og for å være ærlig så er det ville tilstander i magen for tiden :p Er 5-6 ganger om dagen hvor hun spreller kjempemye (våken kanskje?). Våkner av spark på natta og kan tydelig kjenne småføttene på utsiden❤️

Er 23+2 i dag og for å være ærlig så er det ville tilstander i magen for tiden :p Er 5-6 ganger om dagen hvor hun spreller kjempemye (våken kanskje?). Våkner av spark på natta og kan tydelig kjenne småføttene på utsiden❤️
Samme her, Ruggla! Jeg er 23+1 i dag, og ganske ofte kjenner jeg på en måte at hun i magen strekker seg - så jeg kjenner noe helt nederst i magen og helt øverst samtidig! Det er merkelig! Og det hender jeg skvetter litt av brå bevegelser der inne.. :laughing002

Heldigvis er det ikke så ville tilstander her at jeg våkner av det om natta. Men hun er veldig aktiv på kvelden ved leggetid!

Back
Topp