Charlotte1989
Andre møte med forumet
Jeg er nå 18+6, og har siden 18+1 kjent liv hver dag, på kvelden
jeg er førstegangs, og hadde ikke trodd jeg skulle kjenne det nå alt. En deilig bekreftelse på at alt er fint 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aktiv liten tass inni her som sparker godt dagen lang, spesielt etter jeg har spist. Deilig å kunne dytte litt på magen nå så sparker han tilbakeDet høres veldig ut som babyenEr 16+3 i dag og er førstegangs. Har den siste uken følt flere «former» for liv føler jeg. Ned mot bekkenbunnen føles det mest som kiling, på kvelden eller morgenen når jeg ligger helt stille er det en form for romstering, veldig svakt og vanskelig å forklare men mer som en kribling. Og noen ganger i løpet av dagen har jeg kjent små «tapping» innenfra livmoren. Som en finger som raskt trykker lett på magen. Vet jo ikke hva som er babyen og hva som er andre ting men får en indre ro av det
Dere som har opplevd dette før, høres det ut som babyen?
sist kjente jeg ikke før uke 20, like etter OUL! Tror det var først da det gikk opp for meg at jeg hadde noe inni meg og!!
Samme her, Ruggla! Jeg er 23+1 i dag, og ganske ofte kjenner jeg på en måte at hun i magen strekker seg - så jeg kjenner noe helt nederst i magen og helt øverst samtidig! Det er merkelig! Og det hender jeg skvetter litt av brå bevegelser der inne..Er 23+2 i dag og for å være ærlig så er det ville tilstander i magen for tidenEr 5-6 ganger om dagen hvor hun spreller kjempemye (våken kanskje?). Våkner av spark på natta og kan tydelig kjenne småføttene på utsiden
![]()