Har dere begynt å kjenne liv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Fader asså, jeg kjenner ikke noe.
Siste svangerskap 2013/14 kjente jeg i uke 16 -skikkelig spark .

Jeg vet jo hvordan det skal kjennes. Det er bare så vidt innimellom nede på hver side nesten nede i lysken....er i uke 18 nå. Utrolig rart.

Først var det som bobler som sprakk, nå er det tydelige dunk og romstering

Her er det masse turning og spark! Både far og bror har fått kjenne på magen :) kjempe herlig følelse :)

Har foranliggende morkake og litt ekstra polstring, så kjenner ikke så ofte. Men en gang i blant kjenner jeg noen små dult, blir like glad hver gang, det er en så fin følelse :)

Jeg blir også glad over å kjenne liv , men småen vekker meg om natten......hehe. Ikke like praktisk da, men absolutt koselig.

Kjenner små "plopp", og det er veldig deilig!
Men gleder meg enda mer til man kan kjenne de fra utsiden sånn at kjæresten kan kjenne også :happy:

Har kjent fra ca uke16, det kjentes da som luftbobler som sprakk eller en liten fisk:-) det ble mer tydelig etterhvert, og nå i uke 20 så er det VELDIG tydelig :-):-) skvetter til litt avogtil tilogmed:-) hehe
Kjempekoseli♡

Min nr 2. Men ho første kjente ej knapt liv i heile svangerskapet. No har eg kjent liv i et par uker alt
HÆRLI

I kveld har det plutselig tatt helt av. Kjennes ut som h*n ruller rundt like bak navlen. Er 15+6 i dag. Kjente det faktisk utenpå da jeg lå på ryggen. Kjente det utenpå veldig tidlig i forrige svangerskap også

Back
Topp