Har dere begynt å kjenne liv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Kjenner dere noe? :)

Forklar gjerne hvordan det føles. :)

Jeg kjenner masse liv :D kjennes litt forskjellig. Noen ganger som kraftig rumling og bobler. Dunking og fikskehale som slår..

Kjente liv i går kveld etter jeg hadde lagt meg, er i uke 19. Vanskelig å forklare men kjennes ut som man får små støt rett under navelen. Eller at det rumler/bobler. Er liksom bare noe som rører seg :-) god følelse!

Har kjent på rumling/bobler en stund, men vært litt usikker på om det var babyen. Nå er jeg begynt å kjenne tydelige dunk, kan også føle at h*n snur seg rundt av og til :-) Kjenner det stort sett på kvelden når jeg ligger helt rolig i sengen, og har tid å kjenne etter. Så deilig følelse :-) 18 uker i morgen og har time til OUL :-)

Er 17+6, og har de siste dagene begynt å kjenne pittesmå "dult" under navlen. Er ganske sikker på at det er babyen jeg kjenner, da det er lett å kjenne at det ikke er luft :-p OUL i morgen, så det blir spennende :-)

Ja! Begynte smått 16+1 men i går tok det seg opp da jeg plutselig skvatt og det fler ganger❤️ det er veldig vanskelig og beskrive men helt fantastisk ☺️ er 16+5 i dag

Kjenner en del liv nå :) Men varierer veldig fra dag til dag.

Kjenner litt her å :-) bare 16+3 i dag, men har kjent sånne fiskehale bevegelser en stund, og små dult under navlen siste dagene :-)

Nja.... Trur ikkje eg har kjent så mykje. 17/18 veker på vei, så det nærmer seg nok!!
Vanskelig å kjenne for 1 gangs har eg forstått....! Legen sa veke 20!

Oul 12.10. Gleder meg!!! Har begynt å få mage!! vanskelig å kle seg :smiley-angelic006

:Heartred

Hos meg har det boblet noen uker. Det er som noen kiler meg fra innsiden. Sykt..

Kjenner noe som kaaan kjennes ut som bobler som sprekker, men kan godt være innbilning også... :P er 15+1, og venter i spenning på sikre bevegelser enda

Back
Topp