Har dere begynt å kjenne liv?

MiO04

Glad i forumet
Jeg er 17+5 idag, men for 3 dager siden har jeg begynt å å kjempe spark som kjennes veldig tidlig. Jeg ble selvfølgelig skremt første gangen babyen sparket for det skjedde også med de to andre :P

Men Gud så deilig det er å kjenne liv!

16+2 uten å kjenne bevegelse. Men jeg har morkaka foran, så jeg prøver å smøre meg med tålmodighet. Håper h*n gir et lite vink snart, for jeg føler meg i grunn bare feit for tiden :P Med små minispark i magen så kjenner man seg nok mer gravid ;)

16+2 uten å kjenne noe som helst. Mn kjente ikke før i uke 25 sist, så alt tidligere enn det er godt mottatt :-)

17 uker straks, har kjent litt, men ikke så mye :P blir vel litt mer om få ukers tid tenker jeg!

17+4 og er usikker på om det er liv jeg kjenner. Har og livmora forann så venter til det kommer sikkert tegn så jeg vet at det er baby jeg kjenner

Har begynt å kjenne noen små dult/bevegelser i går og i dag :-) Tror det må være babyen. 17+6:-)

Eg e bere ifølge mens beregning 15+3(ul 15+5 )
Men eg e ganske sikker på at da e den lille eg kjenner , begynte å kjenne det for to dager siden , eg kan no ikkje være så på viddene ?!
Seriøst, e da bere meg ?

Jeg kjenner ikke noe enda er 16 uker i dag, kjente bevegelser fra uke 16 med begge de to jeg har, men var ikke sikker på at det var babyen før i uke 18, med andremann hadde jeg morkaka forran.

Eg e bere ifølge mens beregning 15+3(ul 15+5 )
Men eg e ganske sikker på at da e den lille eg kjenner , begynte å kjenne det for to dager siden , eg kan no ikkje være så på viddene ?!
Seriøst, e da bere meg ?

Har ikke kjent så tidlig selv, men en av mine beste venninner kjente liv fra uke 14 med sin første.

Det er min andre , så eg har jo nåke å sammenligne med :)

Ja tenkte bare på spørsmålet ditt om det er bare deg ;) hun kjente fra uke 14 med sin andre også :)

Ja , skjønte det ! Var bare litt feil skrivemåte frå mi sin side på siste der :-)

Hadde morkaken foran med nr 1 og 2 og da kjente jeg ikke liv før jeg var halvveis. Men nå med nr 3 har jeg kjent masse liv fra uke 15-16:) Deilig for en gang skyld å kjenne skikkelig liv så tidlig:)

jadda..denne uken har jeg kjent litt av og til...hærlig å vite at det er liv og røre inne der :)

Jepp, har kjent liv 3 ganger:) 4 sterke spark i dag❤den lille kicket til under den kommende brorens trass:p men kjenner ikke liv hver dag. Morkaken foran slik som sist

Back
Topp