Har dere begynt å kjøpe klær?

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Vet dere kjønnet eller kjøper dere nøytrale farger?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei vi venter til etter oul :) det gjorde vi sist og d var så kjekt å kunne gå rett derfra til butikken å kjøpe rosa klær :)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Vi har såvidt begynt å kjøpe litt :) Her kommer vi til å prøve å ikke forbinde kjønn til en farge, så her er det godt mulig at en gutt får rosa body eller en jente får blå :) Kommer nok til å gå mest i kjønnsnøytrale farger :) Hvertfall til de kan bestemme selv :p

Nå vet jeg det er gutt, og har et lass med gutteklær fra før.. Så kommer nok ikke til å kjøpe mye, men har kjøpt en koseklutbamse i blå :) skal ut å kikke imorgen da ;) , jeg har leita mye etter kjønnsnøytralt ved alle svangerskapene, og det går jo bare i hvit.. Litt kjedelig synes jeg.. Men liker godt bruntoner og grått og slikt, som kan kombineres med farger på luen el body, sjelden jeg finner da :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Har kjøpt to stk body etter ultralyd der vi fikk vite at alt var bra. Mest symbolsk da. :) Ellers venter vi nok til vi vet kjønnet med de store innkjøpene. Men jeg må innrømme at jeg kikker mer på babyklær enn til meg selv om jeg er på handling. :P

Har jo en del fra før, så tror ikke det blir så mye og kjøpe. Forrige gang ventet vi til etter oul men ble mye hvitt allikevel.

Nei, har faktisk ikke kjøpt noen ting enda. Kjøper sikkert noen små ting når vi får vite kjønnet :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Vi venter til etter OUL! :) har en del gutteklær siden vi har en på 16 mnd, men blir det jente blir det en deeel å handle :D

Nå vet jeg det er gutt, og har et lass med gutteklær fra før.. Så kommer nok ikke til å kjøpe mye, men har kjøpt en koseklutbamse i blå :) skal ut å kikke imorgen da ;) , jeg har leita mye etter kjønnsnøytralt ved alle svangerskapene, og det går jo bare i hvit.. Litt kjedelig synes jeg.. Men liker godt bruntoner og grått og slikt, som kan kombineres med farger på luen el body, sjelden jeg finner da :p

Lite tips: Det er veldig mye fint i lysebrunt/grått/offwhite i merke newbie til Kappahl nå :)

Det klær i shoppefingrene, men vi venter til September :)

Fikk noen kjempe fine kjønnsnøytrale bodyer fra barnas hus, hvite og beige:) de var super fine! Fint med litt annet enn bare hvit

<3 venter en vinterbebi <3

Vi venter til oul. Dagen etterpå reiser vi nordover. Da er det vel litt bestemødre som kanskje vil bidra og en tante som skaffer gode priser. Og uka etter skal vi på ferie til sverige, Danmark. Må først å fremst pusse opp bad og barnerom slik at vi jar en plass å legge tingene. Tar det ivden rekkefølgen. Mindre rot.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lite tips: Det er veldig mye fint i lysebrunt/grått/offwhite i merke newbie til Kappahl nå :)
Ja elsker newbie-serien! ❤️takk for tips! Kappahl finnes ikke akkurat her jeg bor, må kjøre et stykke men får se om jeg ikke får tatt meg en tur! Evt går det gjerne å bestille på nett :) Hadde et nydelig sett derfra som jeg brukte som hentesett til lillemann, men det ble misfarget i vask, typisk :(

Ja elsker newbie-serien! ❤️takk for tips! Kappahl finnes ikke akkurat her jeg bor, må kjøre et stykke men får se om jeg ikke får tatt meg en tur! Evt går det gjerne å bestille på nett :) Hadde et nydelig sett derfra som jeg brukte som hentesett til lillemann, men det ble misfarget i vask, typisk :(

har de ikke nettbutikk?

Hvilken str kjøper dere?

Hvilken str kjøper dere?

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men kjøpte litt i 50 sist og det fikk vi ikke brukt. Begynte rett på 56 :) han var 52 cm og 4050 g. Så anbefaler å ikke kjøpe så mye i 50 hvertfall :)

Tenker jeg skal kjøpe noe når vi skal på ferie. Må bli i nøytrale farger siden vet ikke hvem som bor i magen!

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men kjøpte litt i 50 sist og det fikk vi ikke brukt. Begynte rett på 56 :) han var 52 cm og 4050 g. Så anbefaler å ikke kjøpe så mye i 50 hvertfall :)
Det er det jeg tenker på. om det lønner seg?

Back
Topp