Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå vet jeg det er gutt, og har et lass med gutteklær fra før.. Så kommer nok ikke til å kjøpe mye, men har kjøpt en koseklutbamse i blå skal ut å kikke imorgen da , jeg har leita mye etter kjønnsnøytralt ved alle svangerskapene, og det går jo bare i hvit.. Litt kjedelig synes jeg.. Men liker godt bruntoner og grått og slikt, som kan kombineres med farger på luen el body, sjelden jeg finner da
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Nå vet jeg det er gutt, og har et lass med gutteklær fra før.. Så kommer nok ikke til å kjøpe mye, men har kjøpt en koseklutbamse i blå skal ut å kikke imorgen da , jeg har leita mye etter kjønnsnøytralt ved alle svangerskapene, og det går jo bare i hvit.. Litt kjedelig synes jeg.. Men liker godt bruntoner og grått og slikt, som kan kombineres med farger på luen el body, sjelden jeg finner da
Ja elsker newbie-serien! takk for tips! Kappahl finnes ikke akkurat her jeg bor, må kjøre et stykke men får se om jeg ikke får tatt meg en tur! Evt går det gjerne å bestille på nett Hadde et nydelig sett derfra som jeg brukte som hentesett til lillemann, men det ble misfarget i vask, typiskLite tips: Det er veldig mye fint i lysebrunt/grått/offwhite i merke newbie til Kappahl nå
har de ikke nettbutikk?Ja elsker newbie-serien! takk for tips! Kappahl finnes ikke akkurat her jeg bor, må kjøre et stykke men får se om jeg ikke får tatt meg en tur! Evt går det gjerne å bestille på nett Hadde et nydelig sett derfra som jeg brukte som hentesett til lillemann, men det ble misfarget i vask, typisk
Jeg har ikke kjøpt noe enda, men kjøpte litt i 50 sist og det fikk vi ikke brukt. Begynte rett på 56 han var 52 cm og 4050 g. Så anbefaler å ikke kjøpe så mye i 50 hvertfallHvilken str kjøper dere?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er det jeg tenker på. om det lønner seg?Jeg har ikke kjøpt noe enda, men kjøpte litt i 50 sist og det fikk vi ikke brukt. Begynte rett på 56 han var 52 cm og 4050 g. Så anbefaler å ikke kjøpe så mye i 50 hvertfall